برخورد قاطع با عاملان ضرب و شتم نیروهای رفع تخلفات شهری اصفهان

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: دادستان اصفهان برای برخورد با عاملان ضرب وشتم نیروهای رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان دستور قاطع صادر کرد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: ظهر روز گذشته با توجه به ساخت و ساز خلاف در مجموعه شهرک صعنعتی محمودآباد، نیروهای رفع تخلفات شهری با در اختیار داشتن دستور قضایی و به همراه عوامل انتظامی برای اجرای رأی به محل مراجعه کردند که دو نفر از نیروهای شهرداری مورد ضرب و شتم افراد زیاده‌خواه قرار گرفتند.

وی افزود: افراد خاطی پس از ضرب و شتم نیروهای رفع تخلفات شهری از محل متواری شدند، اما هویت آنها برای پلیس شناسایی شد.
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ادامه داد: پیگیری‌های لازم در دستگاه قضایی اصفهان انجام و دادستان نهایت همکاری را در این باره داشت و دستور قاطع را برای دستگیری و برخورد با خاطیان را صادر کرد.
وی تاکید کرد: تمام اقدامات نیروهای رفع تخلفات شهری در چارچوب قانون، با دستور قضایی و همراهی نیروی انتظامی بوده، اما برخی از افرادی که بیش از رعایت قانون به منفعت، سودجویی و زیاده‌خواهی خود می‌اندیشند و قانون را تمکین نمی‌کنند، دست به چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای می‌زنند.
محمدحسینی تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای مصدوم در بیمارستان غرضی بستری و تحت مداوا هستند و حمایت‌های قضایی، بیمه‌ای و شغلی از آنها انجام خواهد شد.
به گزارش ایمنا، با دستور قاطع دادستان و پیگیری های مجدانه مدیرکل پیشگیری رو رفع تخلفات شهری پرونده این حادثه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار