بازدید رئیس جمهور از غرفه روزنامه اصفهان امروز در نمایشگاه مطبوعات

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور از غرفه روزنامه اصفهان امروز در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

بازدید رئیس جمهور از غرفه روزنامه اصفهان امروز در نمایشگاه مطبوعات

اصفهان امروز: غرفه روزنامه و گروه رسانه‌ای اصفهان امروز در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات کشور، در نخستین ساعات آغاز به کار رسمی میزبان رئیس جمهور شد.

دکتر روحانی که به همراه دکتر جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ضمن بازدید از غرفه‌های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با ورود به غرفه اصفهان امروز از نزدیک با فعالیت های این مجموعه رسانه ای آشنا شد.

دکتر روحانی با ابراز خوشحالی از جاری شدن دوباره زاینده رود ابراز امیدواری کرد این رودخانه همچنان جاری بماند و گفت: امیدواریم با تمهیدات و پیش‌بینی‌هایی که در دولت انجام می‌شود، شاهد جریان دائمی رودخانه زاینده رود در اصفهان باشیم.

روحانی: امیدواریم شاهد جریان دائمی رودخانه زاینده رود در اصفهان باشیم روحانی: امیدواریم شاهد جریان دائمی رودخانه زاینده رود در اصفهان باشیم

رئیس جمهور در بخش دیگر بازدید خود از غرفه روزنامه و گروه نشریات اصفهان امروز در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور با ابراز خرسندی از انتشار ویژه نامه های عربی و انگلیسی روزنامه اصفهان امروز گفت: اقدامات روزنامه و گروه نشریات اصفهان امروز گامی در جهت جایگاه و عنوان "پایتخت فرهنگ" اصفهان است.

در این بازدید امیر اکبری، سردبیر ارشد گروه نشریات اصفهان امروز با معرفی روزنامه اصفهان امروز، ویژه نامه روزانه شهر امروز، ویژه نامه روزانه اصفهان امروز اقتصادی، هفته نامه فوتبال ایرانی، ماهنامه طنز و کاریکاتور اصفهان نیمروز، ویژه نامه انگلیسی زبان Isfahan Today، ویژه نامه عربی زبان اصفهان الیوم، مجموعه اینفوگرافیک ها، ویژه نامه تندرستی و ویژه نامه های شهرستانی، به معرفی مجموعه فعالیت های روزنامه و گروه نشریات اصفهان امروز پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه رسانه ای تلاش کرده است اقدامات لازم برای توسعه فعالیت های خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، گفت: گروه رسانه‌ای اصفهان امروز به توسعه فکر می کند و بر اساس یک برنامه ریزی بلند مدت، به سمت افزایش کیفیت و کمیت حرکت می کند.

سردبیر ارشد گروه نشریات اصفهان امروز، موقعیت و شرایط کنونی را بهترین زمان برای توسعه فرهنگ روزنامه خوانی و مطالعه در میان مردم و جامعه دانست و یادآور شد: آینده روشنی در انتظار رسانه های خواهد بود.

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از روز شنبه ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه از ساعت ٩ صبح تا ٨ شب در محل شبستان اصلی مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) تهران برگزار شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار