ششمین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان 13 آذر برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان در ارتباط با نحوه برگزاری انتخابات این سازمان بیان کرد: انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان از سال ۸۴ تاکنون هر سه سال یک‌بار برگزار شده است. ششمین دوره انتخابات ۱۳ آذرماه به صورت الکترونیکی از طریق فناوری بلاک چین برگزار خواهد شد.

ششمین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان 13 آذر برگزار می‌شود

اصفهان امروز:رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان در ارتباط با نحوه برگزاری انتخابات این سازمان بیان کرد: انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان از سال ۸۴ تاکنون هر سه سال یک‌بار برگزار شده است. ششمین دوره انتخابات ۱۳ آذرماه به صورت الکترونیکی از طریق فناوری بلاک چین برگزار خواهد شد.
محمد اطرج اضافه کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شامل سه بخش از اعضای حقوقی، مشاوره‌ای و فروشگاهی است که در این دوره ۱۲ نفر در حوزه حقوقی، دو نفر در حوزه فروشگاهی و دو نفر در بخش مشاوره‌ای به عنوان هیئت‌مدیره جدید سازمان معرفی خواهند شد.
او افزود: تاکنون ۲۴ نامزد در بخش شرکتی، پنج نامزد در بخش فروشگاهی، ۵ نفر در بخش بازرسی و ۷ نامزد در حوزه مشاوره برای حضور در انتخابات به منظور انتخاب به عنوان هیئت‌مدیره اعلام آمادگی کردند.



رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان با تأکید بر اینکه تاکنون رقابت سالمی در بین نامزدها شکل گرفته است، اظهار کرد: در همه دوره‌ها نامزدهای انتخاباتی با یکدیگر رقابت سالمی داشته‌اند. در این دوره نیز دو گروه ایجاد شده تاکنون با یکدیگر رقابت صحیح و سالم داشته و با احترام با یکدیگر برخورد کرده‌اند. در این دو ائتلاف افراد شاخص نام‌آشنا و باتجربه حضور دارند که اعضای سازمان باید با توجه به ملاک‌هایی نظیر با تجربه بودن، متخصص و آشنا به مسائل روز و فناوری اطلاعات و حوزه نوین کسب‌وکار، افراد دارای ارتباطات ملی و استانی را انتخاب کنند تا هیئت امنای شایسته‌ای برای دوره آینده داشته باشیم.
او در خصوص بر نحوه نظارت بر انتخابات گفت: شورای نظارت هفت‌نفره بر انتخابات در حین برگزاری و بعد از برگزاری اعتراض‌ها را جمع‌آوری کرده و بررسی و پیگیری خواهند کرد.
اطرج در ارتباط با اولویت‌های دوره آینده هیئت‌مدیره بیان کرد: توجه به اقتصاد دیجیتال و تحول در آن، توسعه دولت الکترونیک، بهره‌گیری از توان شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات به منظور توسعه دولت الکترونیک، رشد و توسعه تجارت الکترونیک در استان، توسعه سامانه سلامت الکترونیک و شهر هوشمند در استان و توجه به فناوری‌های نوین بلاک چین و هوش مصنوعی از سایر مواردی است که باید هیئت‌مدیره جدید سازمان در دوره بعد به شکل جدی پیگیر آن شوند.
او تصریح کرد: از مهم‌ترین اصول پیشرفت در هر سازمان مردم نهاد، مشارکت همه اعضا در تعیین سرنوشت خود است. خوشبختانه حضور مسئولانه همکاران گرامی در عرصه کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس نشان داد که به لطف خدا اهمیت جایگاه سازمان برای همه اعضا مشخص شده و در گام بعدی حضور پرشور همه اعضا در امر انتخابات و انتخاب افرادی شایسته، امانت‌دار، از خود گذشته، پرتلاش، با تجربه و متخصص، آشنا به مسائل روز فناوری اطلاعات و ارتباطات و حوزه‌های نوین کسب‌وکار، دارای ارتباطات ملی و استانی برای حفظ و ارتقای جایگاه سازمان اهمیت بسزایی دارد.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان اذعان کرد: استان اصفهان همواره به دلیل انسجام صنفی و درصد مشارکت اعضا در انتخابات که در دوره گذشته نزدیک به 70 درصد بوده و حمایت همه جانبه اعضا از منتخبین در دوره قبل در سطح ملی زبانزد است و امید دارم در این دوره نیز با توجه به اولین تجربه برگزاری انتخابات الکترونیکی بر بستر فناوری بلاک چین وعدم نیاز به حضور فیزیکی اعضا درصد مشارکت فراتر از سال‌های گذشته باشد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار