۴ کشته و ۱۴ مصدوم حاصل تصادفات زنجیره‌ای درمحورهای مواصلاتی کاشان

رئیس اورژانس کاشان گفت: متاسفانه امروز دوتصادف زنجیره ای درمحورهای مواصلاتی کاشان رخ داد که چهار کشته و ۱۴ مصدوم به جای گذاشت.

حسین ریاحی در گفت و گو با مهر، ضمن اشاره به وقوع حودث رخ داده در مسیرهای منتهی به کاشان اظهار داشت: در بامداد امروز یک دستگاه تریلی به گاردیل های آزادراه قم - کاشان برخورد کرد که در اثر این برخورد یک تصادف زنجیره ای بین دو دستگاه پراید و یک خودرو ام وی ام به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه این تصادف زنجیره ای ۱۳ مصدوم در پی داشته است، افزود: ۱۲ تن از مصدومان این حادثه توسط خودروهای امدادی مرکز اورژانس و هلال احمر کاشان به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل و یک مصدوم نیز در صحنه تحت مداوا قرار گرفت که حال مصدومین انتقالی مساعد گزارش شده است.

رئیس اورژانس کاشان ابراز داشت: در حادثه دوم که در کیلومتر ۱۵ کاشان - نطنز به وقوع پیوست تصادف بین یک تریلی و پراید رخ داد که عوامل اورژانس به محض دریافت خبر در اسرع وقت به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن به محل حادثه برای عملیات امداد آماده شدند.

چهار سرنشین پراید در تصادف با تریلی در دم جان خود را از دست دادند

وی با بیان اینکه متاسفانه پیش از به مقصد رسیدن عوامل اورژانس چهار سرنشین خودرو پراید در دم جان خود را از دست داده بودند، گفت: تنها مصدوم این حادثه نیز پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد که حال وی تاکنون نسبتاً مساعد گزارش شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار