میری: قبل از رکوردگیری پایم ٩ بخیه خورد/ شرایط خوب باشد بعد از آسیایی تغییر وزن می‌دهم

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: دو هفته قبل از رکوردگیری کف پایم با تیغ زخم شد و ٩ بخیه خورد که در روند تمرینات مشکل ایجاد کرد.

علی میری ، درباره برگزاری اولین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از زمان شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شرایط با وجود تمام مشکلاتی که وجود داشت خوب بود. خوشبختانه تمرینات خوبی داشتم، اما دو هفته قبل از رکوردگیری کف پایم با تیغ زخم شد و ٩ تا بخیه خورد که در روند تمرینات مشکل ایجاد کرد.
وی ادامه داد: با همین شرایط تمرینات را ادامه دادم و وزنه‌های خوبی هم در رکوردگیری زدم به طوری که از قهرمان سال گذشته آسیا حدود ۴-۵ کیلوگرم هم بیشتر زدم. البته قبل از رکوردگیری وزنه‌های بالاتری هم زده بودم، اما بازهم خداراشکر.
نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان درباره برنامه‌های پیش رویش عنوان کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین سال آینده در ازبکستان برگزار می‌شود، آماده خواهیم شد؛ بعد از آن مسابقات اگر شرایط خوب باشد یک وزن بالاتر می‌آیم.
میری درباره تغییر وزنش ادامه داد: باتوجه به اینکه اوزان وزنه‌برداری کاهش پیدا کرده است تا مشخص شدن اوزان المپیکی صبر می‌کنیم تا برای ادامه کار برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات گذشته‌اش برطرف شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: خوشبختانه فدراسیون حمایت‌هایی خوبی داشته است، حمایت‌های مسئولان استانی هم بسیار بهتر و بیشتر از قبل شده است و با مسئولان هیئت استانی در تماس هستیم. هر قدر حمایت‌ها بیشتر شود ورزشکار با روحیه بهتری تمرینات را دنبال می‌کند و عملکرد بهتری در مسابقات خواهد داشت.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار