می‌خواهم بهترین عملکردم را با سپاهان داشته باشم

سرعتی زن تیم والیبال سپاهان با اشاره به شرایط تیم سپاهان گفت: به سپاهان آمده ام تا بهترین عملکردم را با این تیم داشته باشم و امیدوارم به قهرمانی سپاهان و کسب سهمیه آسیایی منجر شود.

علی اصغر مجرد ، اظهار کرد: خوشبختانه در دور رفت نتایج خوبی داشتیم و در ۲ شکست نیز توانایی برد داشتیم و از روی اشتباهات این اتفاق رخ داد. شرایط تیم، شرایط خوبی است و هر ۳ تیم اول جدول ۲ باخته هستند و تنها از روی امتیاز شماری است که موجب شده تیم ما در رده سوم قرار بگیرد.
وی افزود: در دور برگشت شرایط بهتری خواهیم داشت و تمام توان و تلاش خود را برای جبران نتایج از دست داده خواهیم کرد تا با آمادگی و پرقدرت راهی مرحله پلی آف شویم.
سرعتی زن ملی پوش سپاهان در خصوص شرایط تیمش گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و باشگاه نیز شرایط خوبی برای تیم فراهم کرده است. هدفم قهرمانی با سپاهان و کسب سهمیه مسابقات باشگاه های آسیا است تا بتوانیم نماینده شایسته ای در این مسابقات باشیم.
وی خاطرنشان کرد: به سپاهان آمده ام تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم، در شرایطی که مسابقات المپیک به تعویق افتاده همه بازیکنان تلاش می کنند تا با آماده نگه داشتن خود و عملکرد خوبی که در تیم های خود دارند خود را در شرایط مطلوب برای حضور در اردوهای تیم ملی و بازی هایی که در آینده خواهیم داشت نگه دارند.
مجرد با مخاطب قرار دادن هواداران سپاهان، گفت: خیلی دوست داشتم با توجه به سالن خوب مسابقات سپاهان که در نقش جهان است، تماشاگران خوب و پرشور سپاهان را در سالن در کنار خود داشتیم، اما متاسفانه به دلیل شرایط مسابقات در تهران و بدون تماشاگر است. از هواداران سپاهان می‌خواهم انرژی مثبت خود را برای ما بفرستند، به حمایت آنها به شدت احتیاج داریم و باید بگویم تمام تیم تلاش می کنند تا بهترین نتیجه را همراه سپاهان کسب کنیم و بتوانیم دل هواداران سپاهان را شاد کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار