ماموران پلیس راه «اصفهان-تهران» فرشته نجات راننده و سرنشین سمند شدند

مأموران گشت پلیس راه اصفهان-تهران سرنشینان یک سواری سمند را که در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند از مرگ حتمی نجات دادند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین پورقیصری اظهار داشت: مأموران گشت پلیس‌راه اصفهان-تهران که در حال گشت‌زنی در این محور بودند، دود زیادی را در لاین مخالف آزاده راه مشاهده و بلافاصله به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان بیان داشت: هنگامی که مأموران به محل رسیدند مشاهده کردند یک دستگاه سواری سمند دچار آتش‌سوزی شده و راننده و سرنشین آن‌که یک آقا و یک خانم بودند در میان شعله‌های آتش گرفتار شده و نمی‌توانند خارج شوند.

وی اظهار داشت: مأموران پس از تماس با آتش‌نشانی و اعلام موضوع بلافاصله وارد عمل شدند و با مسدود کردن جاده و استفاده از کپسول آتش‌نشانی خودروی خود و خودروهای عبوری آتش را مهار کردند.

پورقیصری ادامه داد: بحمدالله اقدام به موقع و شجاعانه این 2 مأمور پلیس، جان 2 انسان را از مرگ حتمی نجات داد و بار دیگر برگ زرینی در کارنامه نیروی انتظامی ثبت شد.

رئیس پلیس‌راه اصفهان با اشاره به اینکه راننده و سرنشین نجات‌یافته این خودرو از اقدام خداپسندانه مأموران تقدیر کردند، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور همواره با مردم و در کنار مردم هستند و در کنار وظایف ذاتی خود در صورت مشاهده و امداد خواهی شهروندان، بلافاصله به یاری آنان می‌شتابد و با جان‌فشانی امدادرسانی می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار