فخرالدینی: امیدوارم در بازی ۶ امتیازی برابر پرسپولیس پیروز شویم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

میلاد فخرالدینی بازیکن تیم فوتبال تراکتور ، درباره وضعیت این تیم تبریزی در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت ما خوب است. تمرینات خود را شروع کردیم و برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم. بازی سختی داریم. امیدوارم در بازی ۶ امتیازی برابر پرسپولیس پیروز شویم و جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم.
فخرالدینی درباره عملکرد پرسپولیس و اینکه به نظرش این تیم خاص است، گفت: من درباره این موضوع نظری ندارم. هیچ وقت در این باره صحبت نمی‌کنم.
او درباره اینکه نبود یک سرمربی ثابت بالای سر تراکتور باعث شده که تراکتور نتیجه نگیرد، گفت: مسعود شجاعی خوب کار می‌کند و در حال حاضر شرایط ما خوب است و مشکلی در این باره نداریم.
بازیکن تراکتور درباره اینکه این تیم تبریزی با هدایت شجاعی می‌تواند موفق شود، اظهار کرد: فکر می‌کنم شجاعی بتواند موفق شود. همان طور که شجاعی بازیکن بزرگی بوده است به طور حتم می‌تواند سرمربی بزرگی هم باشد. شجاعی می‌تواند به تیم تراکتور کمک کند و شخصیت به تراکتور بدهد.
او درباره حریفان تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم گروه تراکتور در آسیا سخت است. قهرمانان ازبکستان و امارات در گروه ما حضور دارند. با توجه به اینکه از هر گروه یک تیم صعود می کند به همین علت شرایط صعود در آسیا سخت است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار