باد و باران میهمانان آخر هفته اصفهان می شوند

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی در استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته خبر داد و گفت: با فعالیت این سامانه شاهد بارش باران و برف و نیز وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار در استان طی امروز و فردا است، اظهار کرد: براین اساس وضعیت جوی و آسمان در بیشتر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود. در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی نیز غبار محلی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه از اوایل وقت روز چهارشنبه و پنجشنبه سامانه بارشی در استان فعال خواهد شد، گفت: این سامانه بارشی مناطق غربی و جنوبی استان را تحت تاثیر قرار می دهد و شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان از بارش باران در سایر مناطق استان به ویژه در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: این بارش ها با شدت کمتری خواهند بود. طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به علت فعالیت سامانه، شاهد وزش باد شدید در بیشتر مناطق استان خواهیم بود و طوفان های موقت و لحظه ای در برخی مناطق استان و طوفان گرد و خاک برای مناطق شرقی و شمال شرق استان پیش بینی می شود.
وی با اشاره به اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای اصفهان امروز حداکثر به ۲۱ درجه سانتیگراد می رسد و کمینه فردا صبح ۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
هنرمند خاطرنشان کرد: طی این مدت گرم ترین نقطه استان چوپانان با ۲۵ درجه سانتیگراد و سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با منهای ۸ درجه خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار