پذیرش مسافران نوروزی در اصفهان به شرط اسکان در هتل‌ها است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: شرایط پذیرش مسافران نوروزی در استان اصفهان تنها به شرط حضور در هتل‌ها امکان پذیر است.

حجت الله غلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر به جز دو شهرستان نطنز و اردستان که فعالیت گروه‌های سه و چهار ممنوع است، فعالیت همه گروه‌ها در دیگر شهرهای استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است، اظهار داشت: برای این امر تشدید نظارت و بازرسی‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بحث سفرهای نوروزی تصمیم‌گیری‌ها بر اساس شرایط استان در زمینه شیوع کرونا خواهد بود، اضافه کرد: در این زمینه باید توجه داشت که مدارس و کمپ‌های نوروزی در استان اصفهان برای پذیرش مسافران فعال نخواهد شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان اضافه کرد: در آخرین تصمیم‌گیری‌ها مقرر شد در صورتی که شرایط استان در وضعیت زرد و آبی باشد، پذیرش مسافران نوروزی اصفهان تنها با ۵۰ درصد از ظرفیت هتل‌ها انجام شود که البته این امر نیز بسته به شرایط شیوع کرونا است.

وی در خصوص استفاده از سامانه ماسک در ادارات استان اصفهان اضافه کرد: در این زمینه باید توجه داشت که خیلی از ادارات از این سامانه استفاده می‌کنند و از جمله آن دادگستری و شهرداری‌ها است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار