تشکیل پرونده الکترونیکی برای دریافت واکسن کرونا ضروری است

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهروندان توصیه کرد که با مراجعه به مراکز بهداشتی نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، کمال حیدری در آیین پیش از خطبه های اولین نماز جمعه اصفهان پس از شیوع کرونا در مصلی بزرگ اصفهان افزود: با کمک نیروهای بسیجی تاکنون در راستای طرح غربالگری ٧٠ درصد خانواده ها در استان شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی ترغیب و هدایت شدند.
وی اضافه کرد: توزیع واکسن کرونا در چهار مرحله صورت می گیرد که در مرحله نخست کادر بهداشتی و درمانی و سپس افراد در معرض خطر، سالمندان و جانبازان و در مراحل سوم و چهارم عموم جامعه را شامل می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: توزیع واکسن حدود یکسال طول می کشد و در این مدت شهروندان باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
به گفته وی در راستای نقش آفرینی بسبجیان در طرح سردار دلها شهید قاسم سلیمانی، با هوشمندی و همدلی و در قالب شناسایی افراد مشکوک و مثبت و اقدامات قرنطینه درباره آنها از انتقال و گسترش ویروس به جامعه جلوگیری شد.
حیدری با بیان اینکه ویروس کرونا افت و خیز دارد گفت: تاکنون سه موج ویروس در فروردین و خرداد و آذر پشت سر گذاشته شده و نگران موج چهارم و ویروس انگلیسی هستیم که قدرت سرایت بالایی دارد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت شهرهای استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا گفت: اکنون ١٢ شهر در وضعیت آبی، ٩ شهر از جمله اصفهان در وضعیت زرد و ٢ شهر در شرایط نارنجی هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار