آزمون استخدامی شرکت پگاه اصفهان برگزار شد

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان از برگزاری آزمون استخدامی شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

افسون نیازبخش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در نظر داشت به منظور تأمین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین متقاضیان مرد واجد شرایط، با برگزاری آزمون، افرادی را استخدام کند و این آزمون، با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در ۱۱ رشته شغلی مختلف، از دیپلم تا کارشناسی ارشد، صبح امروز (جمعه_یکم اسفندماه) در ساعت مقرر برگزار شد.
وی ادامه داد: عبدالله کاشانی زاده، مدیرعامل شرکت شیر پگاه نیز با حضور در محل برگزاری آزمون از نحوه اجرای آن بازدید کرد.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: ۸۷۸ داوطلب مرد برای شرکت در این آزمون اقدام به ثبت نام کرده بودند تا در مشاغل متصدی تولید، انباردار و لیفتراکچی، تکنسین تولید، کارشناس تولید، تکنسین برق، تکنسین مکانیک، تکنسین آزمایشگاه، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس کیفیت، کارشناس امور مالی و کارشناس امور بازرگانی شرکت شیر پگاه اصفهان جذب شوند.
نیازبخش تصریح کرد: پیش بینی می‌شود، نتایج مقدماتی آزمون حداکثر بعد از ۱۰ روز بعد از آزمون اعلام شود و افراد با ۳ برابر ظرفیت، برای مصاحبه و سایر مراحل برگزاری آزمون به شرکت پگاه معرفی شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار