ششمین کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای برگزیدگان خود را شناخت

دبیر ششمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» گفت: از ۸۵ مقاله پذیرفته شده در این دوره، ۷ مقاله ارائه شده در نشست‌های تخصصی به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

دبیر ششمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» گفت: از ۸۵ مقاله پذیرفته شده در این دوره، ۷ مقاله ارائه شده در نشست‌های تخصصی به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

به گزارش اصفهان امروز، جواد راستی در اختتامیه ششمین کنفرانس بین المللی «بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها» که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: کرونا در کنار تمام چالش ها و محدودیت هایی که در طول یک سال گذشته ایجاد کرده، برای این کنفرانس فرصتی ویژه فراهم کرد.

وی افزود: برگزاری آنلاین رویداد موجب شد تعداد بازدیدکنندگان کنفرانس چند برابر دوره های قبل شده و تعداد متوسط ۳۵۰۰ نفر بازدید کننده در سراسر جهان در این رویداد شرکت کنند.

مدیر مرکز بازی های رایانه ای و صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان، با بیان اینکه در حالت عادی شاید یک بیستم این تعداد در رویداد حضوری شرکت می کردند، تصریح کرد: این حضور ملی به مدد مجازی کردن رویداد فراهم شد.

راستی، ادامه داد: ویدئوی نشست های تخصصی این کنفرانس نیز در یک تالار مجازی به صورت دائمی در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزیدگان این کنفرانس اظهار کرد: از مجموع مقالات ارسالی به دبیرخانه این کنفرانس، ۸۵ مقاله پذیرفته شد که ۲۲ مقاله در حوزه روانشناسی، ۱۱ مقاله در حوزه یادگیری و آموزش، ۳ مقاله در حوزه حقوق، ۹ مقاله در حوزه جامعه شناسی، ۸ مقاله در حوزه مدیریت و اقتصاد، ۱۴ مقاله در حوزه فنی و مدیریت و ۱۸ مقاله در حوزه هنر بود و از مجموع ۸۵ مقاله، حدود ۳۸ مقاله منتخب، به صورت آنلاین در این رویداد ارائه شد.

عضو هیأت علمی دانشکده کامپیوتر دانشگاه اصفهان یادآور شد: ۷ مقاله برتر در حوزه های حقوق و جامعه شناسی، فنی، هنر، مدیریت و اقتصاد، فنی و هنر، روانشناسی و یادگیری نیز به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

راستی، تصریح کرد: مقاله «مطالعه تطبیقی میان شاخص های تربیتی والدین و شاخص های نظام رده بندی بازی های رایانه ای» از محمدحسن یادگاری و فاطمه حاج کاظم تهرانی در حوزه حقوق و جامعه شناسی و مقاله محمدرضا محمدنژاد، مرتضی دری گیو و فرزین یغمایی با عنوان «چگونگی واکسیناسیون افراد در بازی جدی با مدل سازی مبتنی بر گراف» در حوزه فنی به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

دبیر ششمین کنفرانس بین المللی «بازی های رایانه ای فرصت ها و چالش ها» ادامه داد: مقاله «تحلیل زیبایی شناسانه بازی نوردهود» از نیما نادرنژاد و رویا حلمی در حوزه هنر و مقاله «ارائه یک روش ایجاد توازن در حلقه اقتصادی بازی های رایانه ای موبایلی به منظور افزایش درآمدزایی» نوشته علی علایی کرهرودی و مهرداد آشتیانی نیز در حوزه مدیریت و اقتصاد برتر شناخته شدند.

وی خاطر نشان کرد: مقاله سینا حق روستا و علی نادیان قمشه در حوزه فنی هنر و مقاله «بررسی تأثیر بازی رایانه ای تمدن بر مهارت حل مسئله در دختران نوجوان با مهارت اجتماعی پایین» نوشته بهنام قابل دمیرچی و میما اسماعیلی در حوزه روانشناسی برتر شناخته شدند. همچنین رتبه برتر حوزه یادگیری به مقاله «بازی زبان من، طراحی یک بازی رایانه ای به منظور بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر آموزش کتاب فارسی پایه پنجم ابتدایی» نوشته عباس موسیوند، شهریار درهمی و مهدی پورجعفر تعلق گرفت.

ششمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها با برگزاری ۶ سخنرانی کلیدی از سخنرانان ایران و چند کشور دیگر، ۷ نشست تخصصی ارائه مقالات و ۲ پنل تخصصی به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار