پذیرش مشروط مسافر نوروزی در اصفهان

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از پذیرش با شروط مسافر در استان اصفهان خبر داد.

کامران هارونی در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به استراتژی درنظر گرفته برای گردشگری نوروزی در استان اصفهان که راهکارهای ارائه شده مورد توجه استانهای دیگر کشور هم قرار گرفته است، اظهار داشت: دو راه سبز برای سفرهای ایمن-هوشمند و مسئولانه در قالب تور و مسافرتبا خودروی شخصی که از قبل محل اقامت خود را از بین مراکز اقامتی دارای پروانه بهره برداری و تاییدیه بهداشت رزرو کرده باشند، میسر خواهد بود.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تاکید کرد: صرفا تاسیسات گردشگری دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و دارای تاییدیه گواهی ایمن از دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت در شهرستانها مجاز به اسکان مسافر هستند.

وی افزود: رزرو در استانهای نارنجی و قرمز ممنوع است و از ورود مسافران به استان اصفهان جلوگیری می شود.

هارونی با تاکید بر اینکه در مبادی ورودی شهر اصالت و صحت برگه رزرو (واچر) همراه مسافران ارزیابی می شود، گفت: اسکان در مدارس، چادر، کمپ و خانه های استیجاری و ورزشگاه ها ممنوع است.

وی بیان داشت: ظرفیت کل واحدهای اقامتی استان اصفهان همانند هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی، مهمانپذیرها، اقامتگاه های سنتی-مناطق نمونه گردشگری_ و خانه مسافرهای دارای پروانه بهره برداری بالغ بر ۴۰ هزار و در شهرستان اصفهان ۲۲ هزار نفر است.

دبیر ستاد نوروزی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: مسافران برای ورود به استان اصفهان باید تست تشخیصی کرونای آنها موسوم به PCR منفی شود و از طریق سامانه ماسک هم افراد مبتلا قابل بررسی هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار