حفاری خط دوم مترو اصفهان به ایستگاه دوم

حفاری خط دوم مترو اصفهان به ایستگاه زینبیه رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ شهردار اصفهان در بازدید از پیشرفت خط ۲ قطار شهری با بیان اینکه طول خط دوم قطار شهری 24 کیلومتر و 700 متر و دارای 23 ایستگاه است گفت: کار حفاری خط دوم قطار شهری اصفهان از جبهه غربی از اسفند سال گذشته و حفاری همزمان جبهه شرقی از خردادامسال آغاز شده است.
قدر ا... نوروزی با اشاره به اینکه باید زمان احداث خطوط را کاهش داده تا طی ۵ سال شاهد بهره برداری از خطوط مترو خط دوم باشیم افزود: در حال مذاکره برای فاینانس ۵۰۰ میلیون یورویی هستیم تا بتوانیم برای تجهیزاتی که تحت تاثیر تحریم‌ها است اقدامات لازم را انجام دهیم و از این شرایط عبور کنیم.
مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان هم با بیان اینکه مسیر خط دوم مترو اصفهان از شمال شرقی این کلانشهر آغاز شده و این طرح از دو ‌جبهه فعایت می‌کند، گفت: با شرایط کنونی می‌توانیم سالانه ۲ کیلومتر مسیر مترو را حفاری کنیم.
ایرج بنکدار افزود:همزمان با حفاری، نازک کاری ایستگاه‌ها را آغاز می‌کنیم و امیدواریم با حمایت و تامین بودجه و منابع مالی سازه‌ها و نازک کاری را طی پنج سال انجام دهیم.
رئیس شورای شهر اصفهان گفت: تسریع در اجرای خط دوم مترو اصفهان از مطالبات جدی مردم است
علیرضا نصر اصفهانی افزود: در حال حاضر ۷۰ هزار نفر در خط یک سرویس دهی می‌شوند که با بازگشایی مدارس به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد.
خط یک متروی اصفهان به طول ۲۰.۷ کیلومتر در حال حاضر از ایستگاه شمالی قدس در عاشق‌آباد تا ایستگاه جنوبی دفاع مقدس است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار