کاوه: باخت در انتخابی چیزی از ارزش‌های عموزاد و قاسمپور کم نمی‌کند

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تاکید کرد که فاصله بین مدعیان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم زیاد نبوده و باید همه سرمایه‌هایمان را حفظ کنیم.

محسن کاوه در مورد برگزاری مسابقه انتخابی در دو وزن المپیکی اظهار داشت: حساسیت خاصی روی این دو وزن وجود داشت و دو مسابقه برگزار شد. فکر می‌کنم غیر از بحث آمادگی جسمانی، در مسابقه انتخابی 19 اسفند، آمادگی روحی و روانی بچه‌ها هم خیلی تاثیرگذار بود. هر 4 کشتی گیر خوب جنگیدند و شاهد مبارزه‌های خوبی بودیم و در نهایت اطری و یزدانی برنده شدند.
وی با اشاره به اینکه عموزاد و قاسمپور هر دو از کشتی گیران مدعی و خوب ایران هستند، تصریح کرد: این باخت چیزی از ارزش‌های رحمان و کامران کم نمی‌کند. آنها جزو سرمایه‌های کشتی ما هستند و باید حتما آنها را کنار هم حفظ کنیم.
کاوه با تاکید بر اینکه هنوز هیچ کشتی گیری را نمی‌شود صددرصد المپیکی دانست، گفت: چیزی که اهمیت دارد حفظ همه سرمایه‌هاست. یکی از شرایط انتخاب نفر برتر، همین مسابقه انتخابی بود اما قطعا نظم و انضباط اردویی و عملکرد آنها در رقابت‌های پیش‌رو هم اهمیت زیادی دارد.
مدیر تیم های ملی ادامه داد: واقعیت این است که هر دو مبارزه، کشتی بسیار نزدیکی بود. هم بین اطری و عموزاد و هم حسن و کامران. حسن یزدانی اکنون برند کشتی دنیا است و ما در کنارش کامران را داریم. قاسمپور درست در وزنی حضور دارد که نماینده‌ای در آن داریم که دنیا رویش حساب می کند. کامران کشتی گیر خوب و ایده‌آلی است و وظیفه ما حفظ او در کنار سایر مدعیان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار