استان اصفهان دوباره بارانی می‌شود

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش‌ باران و برف در استان اصفهان از بعد از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز با فعالیت سامانه ناپایدار افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید بسیاری از مناطق استان را در برمی گیرد.

او با بیان اینکه بارش‌ها در نواحی غرب و جنوبی از بعد از ظهر امروز آغاز می‌شود و با شدت کمتر سایر مناطق استان را تا روز شنبه فرا می‌گیرد، افزود: اوج بارش در مناطق غرب، شمال شرقی و جنوب استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود و در این مناطق بارش برف و باران، کولاک و احتمال رگبار و رعد و برق همراه با باد شدید وجود دارد.

هنرمند خاطرنشان کرد: شدت فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی استان کمتر است و از شامگاه فردا جمعه در مناطق شمال و شمال شرق اصفهان مانند شهر‌های خوروبیابانک و اردستان بارش‌های خوبی را تا اواسط روز شنبه انتظار داریم.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما تا فردا بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش و کمینه دما بین چهار تا شش درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت آینده بین ۱۷ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند ابراز داشت: در این بازه بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه و چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار