علی‌محمدی: هواداران فهیم سپاهان از بازی آینده مانع حرکت اتوبوس تیم نشوند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران در این شرایط سخت نسبت به تیم لطف دارند اما امیدوارم درک کنند که تیم نباید دیر به ورزشگاه برسد و امیدوارم از بازی آینده مانع حرکت اتوبوس تیم نشوند.

جلال‌الدین علی‌محمدی درباره پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود سپاهان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است که همه می‌دانند نتایج بسیار خوبی گرفته و ناعادلانه بود که این 2 تیم در این مرحله باهم بازی کنند تا یکی حذف شود.

وی افزود: روز خیلی خوبی نداشتیم اما غافلگیری در دقایق آخر، پیروزی در 90 دقیقه را از ما گرفت و خوشبختانه در دقایق پایانی وقت اضافه به بازی برگشتیم و صعود کردیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: روز سختی برای ما بود و حریف بسیار خوب فوتبال بازی می‌کرد و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

وی درباره حضور هواداران سپاهان در مقابل هتل این تیم، تصریح کرد: هواداران به دلیل شرایط کرونا نسبت به ما لطف دارند و به دلیل اینکه نمی‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند مقابل هتل از ما حمایت می‌کنند، اما مشکل این است که اجازه نمی‌دهند ما حرکت کنیم و نزدیک به یک ساعت در راه هستیم.

علی‌محمدی بیان کرد: این موضوع برای یک تیم که در شهر خود بازی دارد چندان مطلوب نیست و از هواداران تقاضا دارم از هفته‌های آینده از ما حمایت کنند اما مانع حرکت اتوبوس نشوند، چون حضورشان به ما روحیه می‌دهد اما روند تیم را کند نکنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار