یزدی: با احترام به پرسپولیس برای امتیاز به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی مقابل تیم پرسپولیس برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد، ولی با احترام به همه حریفان در همه بازی‌ها برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

داریوش یزدی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قبل از بازی با تیم پرسپولیس اظهار داشت: بازی با تیم پرسپولیس برای ما خاص است. برنامه‌های ما به خوبی پیش می‌رود و برای مسابقه آماده هستیم می‌دانیم بازی سختی مقابل این تیم داریم. آنها تیم خوب و قابل احترامی هستند و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی ارائه داده و برنامه‌های تاکتیکی را در میدان پیاده کنیم.
وی افزود: نه تنها در این بازی بلکه در هیچ بازی خود را از پیش بازنده نمی‌دانیم و حریف دست و پا بسته‌ای نستیم. در همه بازی‌ها برای برنده شدن و سه امتیاز به میدان می‌رود در بازی‌های قبل نشان دادیم که توانایی انجام کار‌های بزرگ را داریم با وجود همه احترامی که برای حریفان قائلیم بازی به بازی بهتر شده و کیفیت مورد نیاز را عملیاتی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم این تیم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش مختصری از قرارداد بازیکنان پرداخت شد از نظر روحی شرایط بهتری دارند. بازیکنان از نظر فنی و روحی کاملاً آماده‌اند و بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. شرایط تیم ما نسبت به قبل بسیار بهتر شده و تقریباً از بازیکنان شناخت پیدا کردم.
یزدی در مورد حذف زود هنگام تیم نفت مسجدسلیمان از جام حذفی خاطر نشان کرد: شکست در جام حذفی پیامد‌های خاص خود را داشت. البته بازیکنان ما به این موضوع واقف هستند که نمی‌توانستیم در دو جام شرکت کنیم و پرقدرت ظاهر شویم؛ چرا که با کمبود بازیکن مواجه هستم. مجبورم از این نفرات کمی در بازی‌های مختلف استفاده کنم و بازیکنان تحت فشار هستند. بدون شک به خاطر فرسایشی بودن مسابقات ممکن است آسیب ببینند.
وی ادامه داد: با این حال شرکت در جام حذفی برای ما یک امتیاز داشت و آن استفاده از بازیکنانی بود که تاکنون با وجود حضور در لیست تیم نفت مسجدسلیمان فرصت بازی پیدا نکرده بودند. از این بازیکنات در بازی جام حذفی استفاده کردیم و ارزیابی خوبی از توانایی هایشان داشتیم. فکر می‌کنم در ادامه این رقابت‌ها بتوانند به ما کمک کنند. زیرا با توانایی‌هایی که از خود نشان دادند ما به آینده امیدوار‌تر شدیم ما تقریباً توانایی همه بازیکنان را شناختیم و امیدوارم با توجه به توانایی این بازیکنان برنامه ریزی بهتری برای ادامه مسابقات داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به پنجره بسته نقل و انتقالات این تیم اشاره و تصریح کرد: با توجه به این که پنجره نقل و انتقالات تیم ما بسته است نگاه در جام حذفی به استفاده از جوانان و شناسایی توانایی بازیکنانی بود که فرصت بازی پیدا نکرده بودند. البته مسئولان در تلاشند پنجره نقل و انتقالات را باز کنند. امیدوارم شرایط مهیا شود تا بتوانیم نفراتی را به تیم اضافه کنیم چرا که با کمبود بازیکن مواجه هستیم و با این تعداد کم از بازیکن ادامه کار سخت است. در کل ۲۰ تا ۲۵ بازیکن در تمرینات تیم ما حضور دارند و برای ادامه مسابقات با این تعداد محدود از نفرات با مشکل روبه‌رو خواهیم شد. از این رو به دنبال اضافه کردن چند بازیکن به لیست‌ هستم.
یزدی در پایان در مورد بازیکنانی که قصد جدایی داشتند اشاره کرد و گفت: احمد گوهری و بازیکنان دیگری که تحت تاثیر وعده دیگر تیم‌ها قرار گرفته بودند به تمرینات برگشتند. متاسفانه برخی تیم‌ها در اقدامی غیرحرفه‌ای با این بازیکنان مذاکره کرده بودند، ولی موفق شدیم این بازیکنان را متقاعد کنیم. آنها متوجه شرایط شدند و اهمیت موضوع را درک کردند و به تمرینات برگشتند و با تمام وجود و با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند. ما به همه این نفر احتیاج داریم و به هیچ بازیکنی رضایتنامه نمی‌دهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار