شنبه آغاز تزریق واکسن کرونا در سال جدید/ کادر درمان، بیماران خاص و پاکبانان اولویت‌های جدید شدند

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان از آغاز انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ در سال جاری خبر داد و گفت: حدود ۹۶۰۰ دوز واکسن به استان اصفهان تحویل داده شده که روز هفتم فروردین به تدریج تزریق خواهد شد.

شنبه آغاز تزریق واکسن کرونا در سال جدید/ کادر درمان، بیماران خاص و پاکبانان اولویت‌های جدید شدند

رضا فدایی ، با اشاره به فرایند واکسیناسیون کرونا در استان، اظهار داشت: تا پایان سال گذشته، 10 هزار و 685 دوز واکسن کرونا به کادر بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان، جانبازان و تعدادی کارکنان بهداشت که با افراد کرونایی تماس مستقیم دارند، تزریق شد.

وی افزود: در روز اول فروردین سال جاری نزدیک به 9 هزار و 600 دوز واکسن کووید 19 از استان تهران به استان اصفهان تحویل داده شد که برای کادر بهداشت، درمان و بیماران خاص و پاکبان‌های شهرداری استفاده خواهد شد.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان خاطرنشان کرد از روز شنبه هفتم فروردین مرحله بعدی تزریق واکسن کرونا در استان اصفهان آغاز خواهد شد.

وی با بیان نحوه انتخاب بیماران خاص برای تزریق واکسن کرونا، گفت: آنها بر حسب نظر مدیریت بیماران خاص زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی انتخاب می‌شوند و بیماران سرطانی، تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی با توجه به میزان بیماری به تدریج انتخاب می‌شوند و واکسن کووید 19 را دریافت خواهند کرد.

فدایی ادامه داد: تا کنون از سوی وزارت بهداشت ابلاغی برای تزریق واکسن به خانواده‌های پرسنل بیمارستان داده نشده و بخشی از کارکنان آرامستان‌های استان واکسن کرونا را دریافت کردند و جدول مجزایی دارند و در آینده به مرور تزریق واکسن کووید 19 انجام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار