۷۱۷ هزار خودرو طی۱۳ فروردین در اصفهان تردد کردند

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۷۱۷ هزار و ۷۶ خودرو در استان اصفهان در روز سیزدهم فروردین ماه تردد داشتند.

۷۱۷ هزار خودرو طی۱۳ فروردین در اصفهان تردد کردند

مهدی خضری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین در مجموع ۱۷ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۹۵ خودرو در محورهای استان اصفهان تردد داشتند، اظهار داشت: این میزان تردد در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری یک میلیون و ۲۳۹ هزار و ۸۷۲ خودرو به استان اصفهان وارد شده است، ادامه داد: این آمار در سال گذشته ۶۰۶ هزار و ۷۰ مورد بوده که با رشد ۱۰۵ درصدی در این زمینه رو به رو بوده‌ایم.

یک میلیون و ۳۲۷ هزار خودرو از اصفهان خارج شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی سال ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین نیز یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۴۲ خودرو از استان اصفهان خارج شده است، اضافه کرد: این آمار نسبت به سال گذشته که ۵۹۸ هزار و ۷۲۸ مورد بوده با افزایش ۱۲۲ درصدی رو به رو بوده است.

وی با بیان اینکه در روز ۱۳ فروردین نیز ۷۱۷ هزار و ۷۶ خودرو در محورهای استان اصفهان تردد داشته اند، ادامه داد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹۲ درصد افزایش داشته است.

خضری با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۱ هزار و ۵۱۳ خودرو به استان اصفهان وارد شده است، ابراز داشت: در این بازه زمانی ۵۷ هزار و ۹۷۴ خودرو نیز از استان خارج شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار