۱۰ روز از آن یکشنبه کذایی گذشت

با سپری شدن ۱۰ روز از تاریخی که قرار بود زمان آغاز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی ذوب‌آهن باشد نه تنها اتفاق مثبتی در این راستا نیفتاده که تیم اصفهانی در این فاصله سه بازیکن فصل گذشته خود را هم از دست داده است.

۱۰ روز از آن یکشنبه کذایی گذشت

به گزارش ایمنا، اوایل ماه جاری و پس از آنکه تصمیم‌گیری درباره انتخاب سرمربی ذوب‌آهن برای چندمین بار عقب افتاد مدیرعامل باشگاه در واکنش به نگرانی‌هایی که از همان زمان به خاطر این تأخیر به وجود آمده بود تأکید کرد که باشگاه اصفهانی از یکشنبه، هفتم خرداد فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را آغاز خواهد کرد.

با گذشت ۱۰ روز از آن تاریخ کذایی نه تنها هنوز قرارداد هیچ بازیکنی از ذوب‌آهن تمدید نشده و هیچ بازیکن جدیدی با باشگاه اصفهانی قرارداد نبسته است بلکه حتی خبری هم از مذاکره با بازیکنان فعلی و جدید نیست.

در این فاصله ۱۰ روزه تنها اتفاقی که افتاده این است که سه بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن که قراردادشان با باشگاه اصفهانی به پایان رسیده بود با جدایی از جمع سبزپوشان به تیم‌های دیگری پیوسته‌اند. به عبارت دیگر، ذوب‌آهن به ازای از دست دادن مهرداد قنبری، حجت حق‌وردی و جری بنسون هنوز هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار