اکبرپور: فکر نمی‌کنم ماشین سازی منحل شود

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

اکبرپور: فکر نمی‌کنم ماشین سازی منحل شود
علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی ، در مورد تعطیلی تمرینات این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود ۲۵ روز بازی نداشتیم، تمرینات را چند روزی تعطیل کردم.
او در خصوص نارضایتی بازیکنان از رقم پایین قرارداد و دریافتی کم، گفت: خود بازیکنان قرارداد بستند و پس از تفاهم با باشگاه و سرمربی وقت آن قرارداد را امضاء کردند. مدیران باشگاه به دنبال ایجاد شرایط مناسب هستند اما در حال حاضر اصلا شرایط خوبی نداریم. همه تلاش می‌کنند تا مشکلات برطرف شود.

بابت نگه داشتن ماشین سازی در لیگ برتر قولی نداده ام

اکبرپور در خصوص شانس ماشین سازی برای بقا در لیگ برتر، بیان کرد: همه امید دارند. هر کسی که امید نداشته باشد، باید خودکشی کند. ضمن اینکه بابت نگه داشتن ماشین سازی در لیگ برتر قولی نداده ام. هواداران از من خواستند که این سمت را قبول کنم. تا وقتی که احساس کنم می‌توانم به ماشین سازی کمک کنم در خدمت این تیم هستم.

ماشین سازی باید باخت‌های متوالی را فراموش کند

سرمربی ماشین سازی درباره عملکرد خوب این تیم مقابل آلومینیوم، عنوان کرد: خدا را شکر که چنین شرایطی به وجود آمد. خود بچه‌ها تلاش کردند و اگر بخواهند، می‌توانند بهتر هم بازی کنند. بازیکنان قبل از این مسابقه در تعطیلات بودند و از لحاظ بدنی شرایط مناسبی برای بازی ۹۰ دقیقه‌ای نداشتند. ما سعی می‌کنیم در تمرینات، تیم را آماده مسابقات آینده کنیم. شرایط باید به شکلی رقم بخورد که تیم باخت‌های متوالی خود را فراموش کند.

در کارهای مدیریتی دخالت نمی‌کنم

اکبرپور اظهار داشت: در کارهای مدیریتی دخالتی نمی کنم. بابک آستن (معاون ورزشی سابق ماشین سازی) را اولین بار در باشگاه دیدم. حامد نجفی(مدیرعامل ماشین سازی) از طرف باشگاه به من زنگ زد.

فکر نمی‌کنم ماشین سازی منحل شود

اکبرپور در واکنش به شایعه منحل شدن ماشین سازی در پایان فصل عنوان کرد: فکر نمی‌کنم ماشین سازی منحل شود. هر کسی چنین صحبتی را مطرح کرده است قطعا ماشین سازی را نمی‌شناسد. ماشین سازی یکی‌از قدیمی‌ترین تیم‌های شمال غرب ایران است. تا جایی که می‌دانم اساسنامه تراکتور از روی باشگاه ماشین سازی تنظیم شده است.
او افزود: ماشین سازی شرایط سختی دارد، اما پابرجا می ماند، زیرا هوادار دارد. تیمی که هوادار دارد، هیچ وقت منحل نمی‌شود. تیم‌هایی که در گذشته منحل شدند، هوادار نداشتند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار