گل محمدی: گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ عنوان ساده نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

گل محمدی: گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ عنوان ساده نیست
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گوا گفت: نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا گرفته ایم حاصل تلاش تمام بازیکنان است. بازیکنان پرسپولیس با اعتماد به نفس و تمرکز توانستند نتایج خوبی کسب کنند. شاید فکر کنند گروه ما ساده است و به همین خاطر نتایج مناسب کسب شده، اما واقعا گروه ما ساده نیست و تیم گوا که ما بازی آخر خود را با آن انجام دادیم، کارشناسان فکر می‌کردند تیم ضعیفی باشد، اما همه دیدند گوا کیفیت خوبی دارد و با برنامه، دونده و منسجم بازی می‌کند. آن‌ها با قلب خود بازی می‌کنند.
او گفت: از آن طرف الریان و الوحده با بازیکنان و مربیان خیلی حرفه‌ای در لیگ قهرمانان حضور دارند و همه این‌ها باعث شده گروه ما جزو سخت‌ترین گروه‌ها باشد. بازیکنان ما نگاه و رویکرد خوبی به مسابقات دارند. بازیکنان ما با تلاش مضاعف توانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند و این در حالی است که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم. ما با مشکلات زیادی وارد مسابقات شدیم و جا دارد از مسئولان باشگاه هم تقاضا کنم که نسبت به حل مشکلات زودتر اقدام کنند.

او بیان کرد: ما باید یک مقدار نظم دفاعی را در زمان ضربه ایستگاهی بیشتر کنیم. فرصت زیادی برای تمرین نیست، اما باید سعی کنیم تمرکز خوبی روی ضربات داشته باشیم.
ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار