برگزاری کارگاه آموزشی روشهای پاسخ گویی تلفنی برای کاربران سامانه 122

کارگاه آموزشی پاسخگویی صحیح تلفنی ویژه کاربران سامانه 122 برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی روشهای پاسخ گویی تلفنی برای کاربران سامانه 122

در این دوره آموزشی تمام کارکنان سامانه ارتباط با مشتریان آبفای اصفهان با شیوه پاسخ گویی تلفنی موفق با شهروندان آشنا شدند.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به این که وظفیه اصلی شرکت آب و فاضلاب تامین و توزیع آب شرب، جمع آوری ،انتقال و دفع فاضلاب است ، باید کاربران سامانه 122 از اطلاعات دقیق و به روز در مورد فعالیت های شرکت برخوردار بوده و با استفاده از لحن و ادبیات مناسب به مردم پاسخ دهند.
مهرداد خورسندی گفت: برگزاری چنین دوره های آموزشی تخصصی در نهایت افزایش رضایت مردم را به دنبال دارد که این امر هدف نهایی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار