جایگاه نامناسب اصفهان در چک‌های برگشتی

استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان از نظر جایگاه چک‌های برگشتی در وضعیت نامناسبی قرار دارد که این مسئله بر روند کار فعالان اقتصادی، شأن و منزلت اصفهان تأثیر منفی خواهد داشت.

به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، عباس رضایی در هفتاد و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان، با ابراز نگرانی از گزارش منتشرشده برخی رسانه‌ها مبنی بر وضعیت قرمز چک‌های برگشتی در اصفهان، اظهار کرد: بر طبق این گزارش استان اصفهان ازنظر جایگاه چک‌های برگشتی در وضعیت نامناسبی قرار دارد که این مسئله بر روند کار فعالان اقتصادی و شأن و منزلت اصفهان تأثیر منفی خواهد داشت.

وی خواستار تشکیل کمیته بررسی موضوع مذکور متشکل از دادگستری، استانداری، بانک‌ها و اتاق بازرگانی اصفهان شد و تصریح کرد: گزارش‌هایی در خصوص برخی عملکردهای صندوق تأمین اجتماعی به مدیریت استان ارائه‌شده که لازم است با راستی آزمایی موضوعات، راهکار کارشناسی شده ارائه شود.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ترسیم جنگ اقتصادی و تلقی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان به مثابه سربازان این جنگ، اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی و با رهنمود مقام معظم رهبری لازم است دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی به‌عنوان واحدهای پشتیبان، شرایط جنگندگی را مهیا کنند و به مدیریت مخاطرات احتمالی به‌منظور گذار از شرایط دشوار بپردازند.

مسعود گلشیرازی با ابراز خشنودی از آغاز تحرکی جدید و جدیت دستگاه قضا در مبارزه با فساد، خواستار ایجاد ساز و کار ویژه برای رفع نگرانی فعالان اقتصادی در این حوزه شد.

وی با اشاره به سفرهای اخیر وزرای اقتصاد، راه و شهرسازی و صنعت به اصفهان ابراز امیدواری کرد: این سفر منتج به تسهیل محیط کسب‌وکار، سهولت امور و تسریع در اجرای پروژه‌های زیربنایی استان شود.

هفتاد و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان به بررسی پیشنهادات کمیته کارشناسی شورا مبنی بر بند «ج» مصوبات استانی هفتاد و چهارمین جلسه شورا در خصوص بسته حمایتی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اختصاص یافت که در ادامه این جلسه ۱۷ بند از بسته حمایتی سازمان جهاد کشاورزی استان از فعالان اقتصادی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید به تصویب رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار