بی توجهی 60 درصد درمانگران اصفهانی به سامانه مالیاتی

تنها 40 درصد از جامعه پزشکی استان اصفهان سامانه مالیاتی را جدی گرفتند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: با پایان مهلت فراخوان ثبت کد کارتخوان پزشکان در سامانه مالیاتی،تنها 40 درصد از جامعه پزشکی استان شامل دو هزار و 684 نفر به این قانون متعهد بودند و برای ثبت نام اقدام کردند .

بهروز مهدلو با بیان اینکه تاکنون به طور میانگین 33 درصد از جامعه پزشکی کشور از این قانون مالیاتی تبعیت کردند افزود: با وجود اینکه هنوز حدود 60 درصد از پزشکان استان برای ثبت کد کارتخوان خود در سامانه مالیاتی اقدام نکرده اند ، اما درمانگران این استان در مقایسه با آمار کشوری همچنان پیش تاز استقبال از قانون مالیاتی بوده اند .

وی با بیان اشاره به اینکه این فراخوان برای حدود هفت هزار پزشک شاغل در استان صادر شده بود، افزود:با وجود پایان مهلت ثبت نام ، پزشکانی که تاکنون از این قانون مالیاتی تبعیت نکرده اند ، به منظور دریافت تخفیف و کاهش میزان جریمه خود می توانند برای ثبت درخواست تخصیص شماره شناسه پایانه فروش (کارتخوان) به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی الکترونیکی https://tax.gov.ir مراجعه کنند .

مدیر کل امور مالیاتی استان به آغاز بازدید میدانی از مطب پزشکان متخلف نیز اشاره کرد و ادامه داد: تا دو هفته آینده پرونده مالیاتی این پزشکان نافرمان از قانون جمع آوری و برای بررسی و تعیین جریمه به مراجع قضایی ارسال می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار