مشارکت فولاد مبارکه در جشن عاطفه ها

همزمان با سال تحصیلی جدید بزرگترین تولید کننده فولاد کشور یک میلیارد و 460 میلیون ریال نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حامی مالی نیازمندان زیر پوشش این نهاد دانست و گفت: این شرکت بزرگ صنعتی با پیوستن به رویداد بزرگ جشن عاطفه‌ها، 912 بسته نوشت‌افزار برای کمک به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد این استان اعطا کرده است.

محمدرضا متین پور افزود: این بسته‌های نوشت‌افزار که به تفکیک مقاطع تحصیلی گوناگون دسته‌بندی‌شده بود در اختیار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرهای زرین شهر، فولادشهر و فلاورجان قرار گرفت.

وی اهتمام شرکت فولاد مبارکه به مسئولیت‌های اجتماعی خود را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: در کنار کمک‌های این شرکت به نیازمندان در مناسبت‌های مختلف، 3400 نفر از کارکنان این مجموعه عظیم تولیدی نیز ماهانه بیش از یک میلیارد و 150 میلیون ریال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در اختیار این فرزندان نیازمند قرار می‌دهند.

محمدرضا متین پور افزود: همچنین در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دانش آموزان بیش از سه هزارو 182 مدرسه در این استان بیش از 14 هزار بسته نوشت‌افزار به همنوعان خود اهدا کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار