پیش‌بینی ۱۹۰۰ دستگاه اتوبوسبرای زائران اربعین اصفهانی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از پیش بینی ۱۹۰۰ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی استان اصفهان خبر داد.

به نقل از اداره کل راهداری استان اصفهان، مهدی خضری، اظهار کرد: جلسات متعددی در سطح کشور و استان برای برنامه ریزی یک سفر خوب و ایمن برای مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برگزار شده است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش درخواست های سفر برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از استان اصفهان و سایر استان های کشور، افزود: کل ظرفیت ناوگان حمل ونقل اتوبوس استان اصفهان بالغ بر ۱۹۰۰ دستگاه است که در این ایام در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه درخواست برای بازگشت به کشور از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه بسیار افزایش می یابد، اضافه کرد: در این ایام از ناوگان حمل ونقل شرکت های توانمند تولیدی استان همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان نیز کمک خواهیم گرفت.

وی همچنین از آماده باش راهداران استان به ویژه در محورهای مورد تردد زائرین خبر داد و گفت: علاوه بر مجتمع های خدماتی رفاهی، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و راهدارخانه های استان اصفهان نیز آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

خضری تاکید کرد: نظارت بر فروش بلیت و نحوه خدمت‌رسانی به زائران در این ایام تشدید خواهد شد.

وی از مردم خواست مشکلات خود را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در میان بگذارند.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار