رزاق پور: شک نکنید تراکتور سهمیه می‌گیرد

مدافع تیم تراکتور در مورد گلزنی مقابل فولاد خوزستان و شرایط این تیم صحبت کرد.

رزاق پور: شک نکنید تراکتور سهمیه می‌گیرد

ابوالفضل رزاق‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و البته خیلی هم سخت بود. فولاد تیم خوبی است و کار سختی مقابل آنها داشتیم و روی‌ یک غافلگیری هم گل خوردیم ولی به بازی برگشتیم و جبران کردیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم که بدشانس بودیم.
وی افزود: ما در این بازی با مشکلات زیادی روبرو بودیم و چند مصدوم داشتیم و دست آقا رسول روی نیمکت خالی بود و از طرفی گرمای شدید هوا خصوصا برای ما که در تبریز به هوای خنک عادت داریم خیلی ما را اذیت کرد ولی به هر حال یک امتیاز از اهواز هم فکر می‌کنم مناسب بود.
مدافع تیم تراکتور در مورد گلزنی خودش در این بازی هم گفت: زحمت بچه ها بود که توسط من تبدیل به گل شد و همینجا از محمد قادری بابت پاس خیلی خوبی که داد هم تشکر می‌کنم. من بعد از آن اشتباه در بازی قبل و پنالتی که دادم به هواداران قول داده بودم جبران کنم و امیدوارم با این گل توانسته باشم این کار را انجام دهم.
رزاق‌پور در مورد شادی بعد از گل عجیبش هم خاطرنشان کرد: این شادی به کارتون ایکیوسان اشاره دارد که کارتون مورد علاقه من از بچگی بود و موقع زدن گل هم خیلی اتفاقی به ذهنم رسید آن را انجام دهم و شاید از این به بعد هم آن را تکرار کنم.
وی در مورد نتایج نه چندان خوب تراکتور بعد از بازی‌های آسیایی هم گفت: ما شرایط سختی داریم و رقابت‌های سنگینی هم در آسیا داشتیم و خدا را شکر توانستیم صعود کنیم. بعد از آن مسابقات خستگی بازیکنان در کنار مصدومیت‌ها و سایر موارد باعث شد تیم ضربه بخورد و کار ما سخت شود‌.
مدافع تراکتور در مورد کار سخت این تیم برای کسب سهمیه هم عنوان کرد: هنوز ۸ بازی دیگر داریم و یک بازی عقب افتاده‌مان را هم ببریم شرایط بهتر خواهد شد و شک نکنید تا لحظه آخر برای کسب سهمیه می‌جنگیم و آن را بدست خواهیم آورد.
رزاق‌پور در مورد اضافه شدن فیروز کریمی به کادر فنی توضیح داد: آقا فیروز از باتجربه‌ترین و بهترین مربیان ایران هستند و مربی خود آقا رسول بودند و با نظر ایشان جذب تیم شدند و خیلی به خود ایشان و به ما بازیکنان کمک می‌کنند و وجودشان کنار تیم نعمت است.
وی در رابطه با جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه و تاثیرش روی تیم هم گفت: این مسائل به من ارتباطی پیدا نمی‌کند و من یک بازیکن هستم و سرم در کار خودم است و اجازه ورود و دخالت در این مسائل را ندارم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار