سرنخ‌هایی از قاتلان شهید امینی مامور انتظامی شاهین شهر

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرنخ‌هایی از قاتلان شهید میلاد امینی مامور انتظامی شهرستان شاهین شهر به دست آمده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی روز شنبه در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: متهمان در اسرع وقت شناسایی و دستگیر می‌شوند .

وی با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌ها در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان رضایت مردم از عملکرد پلیس در این استان چهار درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پیش بینی، پیشگیری و مقابله؛ رویکرد پلیس است، البته ۲ مقوله اول راهکارهای بهتری به شمار می‌رود.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: پلیس اصفهان هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارد و با اخذ آخرین داده‌ها و کشف جرم با شیوه‌های نو، جرایم پیچیده را مورد بررسی قرار می دهد.

شهید میلاد امینی هفت مهر در حین کنترل محور مواصلاتی به ضرب گلوله مجروح و با وجود تمام تلاش‌های پزشکی پس از چند روز به شهادت رسید.

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور و رژه یگان‌های مختلف ناجا، ارتش، سپاه و بسیج صبح شنبه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا، فرماندهان استانی نهادهای مذکور و جمعی از مدیران کل حضور داشتند و نمایش توانمندی های عملیاتی نیروی انتظامی و معرفی برترین‌های هر بخش نیز بخش دیگری از صبحگاه مشترک بود.

در تقویم جمهوری اسلامی از ۱۳ الی ۱۹ ماه مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

منبع ایرنا
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار