هیچ شرکت هواپیمایی در اصفهان گرانفروشی نکرد

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی اصفهان در واکنش به اخبار منتشره مبنی بر تعلیق فعالیت دفتر یکی از شرکتهای هواپیمایی در این استان به دلیل گرانفروشی بلیت، تاکید کرد: هیچ شرکت هواپیمایی در این استان گرانفروشی نکرده است.

به گزارش ایرنا، سید محسن فروتن اظهارداشت: روز گذشته سازمان هواپیمایی کشوری در اقدامی شتاب زده خبر از تعلیق دفتر یکی از شرکت های هواپیمایی مستقر در استان خبر داد که بلافاصله موضوع از سوی این انجمن پیگیری شد و شرکت هواپیمایی کشور به اشتباه خود پی برد و اعلام کرد در این مورد اشتباه کرده است.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری با این تصور که شماره پروازی که بلیتهای آن توسط یکی از دفاتر شرکتهای هواپیمایی مستقر در اصفهان به مسافران فروخته شده، در فهرست پروازهای این سازمان قرار نداشته است اقدام به انتشار این خبر کرد که رسانه ها دلیل آن را به اشتباه، گرانفروشی بلیت اعلام کردند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان اصفهان با اشاره به اینکه شماره پرواز یاد شده در فهرست پروازهای سازمان هواپیمایی کشوری قرار داشت و پرواز در زمان مقرر انجام شد، تصریح کرد: پس از این موضوع سازمان هواپیمایی کشور از اشتباه رخ داده عذرخواهی کرد.

وی تصریح کرد: قیمت بلیت پروازها در زمان های مشخص از سوی سازمان هواپیمایی کشوری مشخص شده است و شرکت های هواپیمایی بر این اساس بلیت در اختیار مسافران قرار می دهند.

فروتن تصریح کرد: در روزهای گذشته تاکنون گزارشی از گرانفروشی بلیت پروازها توسط شرکت های هواپیمایی مستقر در اصفهان دریافت نکرده ایم و بلیت پروازها بر اساس نرخ تعیین شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در اختیار مسافران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت اربعین از ۲۰ تا ۳۰ مهر قیمت‌های جدیدی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد، گفت: شرکتهای هواپیمایی موظف به ارائه بلیت به مسافران بر اساس نرخهای مصوب در این بازه زمانی هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار