احتمال زنده بودن دره نوردان اصفهانی زیاد است

در پی گمشدن 10 اصفهانی در منطقه ویژه درون ایلام ، تیم تخصصی دره نوردی استان اصفهان امروز برای جستجوی گمشدگان منطقه ویژه درون به ایلام اعزام شدند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم تخصصی 12 نفره هیات کوهنوردی استان امروز به منظور ادامه جستجو برای یافتن 10 نفر از دره نوردان گمشده در منطقه ویژه درون ایلام وارد این استان شدند .
منصور شیشه فروش با اشاره به اینکه هم اکنون تیم هلال احمر استان ایلام درحال جستجوی این افراد است افزود: همچنین شرکت مخابرات استان ایلام به منظور سرعت در روند جستجوی امدادگران در حال ردیابی مکان این دره نوردان از طریق تلفن همراه آنان است .

وی با بیان اینکه خروجی پایین این دره محل خروجی آب سد ایلام است و با توجه به آغاز فصل سرما و احتمال بالا رفتن دبی در حوزه سرریز سد ، نگرانی در این باره تشدید شده است گفت : با هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام هم اکنون خروجی آب سد کاهش یافته است .
گروه 10 نفره دره نوردی اصفهان صبح روز پنجشنبه 11 مهر وارد ایلام شدند ، و هم اکنون به مدت سه روز است که تلفن همراه آنان خاموش است و هیچ اطلاعی از محل حضور این افراد در دست نیست .

ویژدرون دره ای در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شهر ایلام و در کنار سد چم گردلان در نزدیکی روستای مهر، شهرستان ملکشاهی قرار دارد. این دره در عبور رودخانه کنجان‌ چم به طول حدود ۶ کیلومتر و در ارتفاع ۸۱۰ متری از سطح دریا قرار گرفته‌است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: با اطلاع امداد گران این استان از گم شدن حدود 10 نفر از دره نوردان اصفهانی در منطقه ویژه درون ایلام ، دو گروه پنج نفره امدادی هلال احمر برای یافتن این افراد به این منطقه اعزام شدند .
حسین عارفی با بیان اینکه منطقه ویژه دورن دارای دو بخش کوهستانی و دشت است افزود: با وجود جستجوی امداد گران ، همچنان خبری از وضع جسمانی این دره نوردان و مکان احتمالی که آنان حضور داشته باشند در دسترس نیست .



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار