انتخابات در اصفهان به آرامی در حال برگزاری است

انتخابات در اصفهان به آرامی در حال برگزاری است

اصفهان-ایرنا- عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اصفهان گفت: روند برگزاری انتخابات در سطح استان به آرامی در حال انجام است و به نظر می‌رسد در ساعات آینده باید تلاش بیشتری هم در این زمینه صورت بگیرد.

عباس مقتدایی خوراسگانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، وضعیت کنونی استان در برگزاری انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه هیات نظارت در سطح شهرستان‌ها و هیات عالی نظارت استان از بامداد امروز فعالیت خود را آغاز کردند، افزود: روند انتخابات تحت نظارت مجموعه‌هایی است که وظیفه نظارت بر صندوق‌های رای و مجموعه فعالیت‌های فرمانداری‌ها را بر عهده دارند.

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اصفهان تصریح کرد: در تمام امور برگزاری انتخابات، هم‌اکنون وضعیت مطلوبی را شاهد هستیم، البته در برخی از صندوق‌ها و حوزه‌ها ازدحام جمعیت را شاهد بودیم که بخشی مربوط از آن به حضور حداکثری مردم و بخشی هم ناشی از این بود که دستگاه‌ها باید فعالتر عمل می‌کردند.

مقتدایی تصریح کرد: مشکلاتی در برخی از شُعبه‌های اخذ رای استان در ساعات آغازین رای‌گیری رُخ داده بود که برطرف شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری امروز جمعه در سراسر کشور در حال برگزاریست.

شمار واجدان شرایط رای دادن در استان اصفهان در این انتخابات سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر است که یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر از این رقم مربوط به شهرستان اصفهان است.

۷۹ هزار و ۳۳۰ هزار نفر از این رقم رای اولی خواهند بود که ۳۳ هزار و ۶۴۷ نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

تعداد کل شُعبه‌های اخذ رای در استان اصفهان سه هزار و ۴۶۵ شُعبه است که از این تعداد سه هزار و ۱۰۵ شُعبه بصورت ثابت و ۲۶۰ شُعبه بصورت سیار فعالیت می‌کنند.

۲ هزار و ۴۵۶ شُعبه شهری و یک هزار و ۱۱ شُعبه روستایی در استان اصفهان وجود دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار