برگزاری بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مجلس در استان اصفهان

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم بزرگداشت دو شهید حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در برخوار و شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مجلس در استان اصفهان

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و شهادت دو کارمند دفتر وی اظهار داشت: مراسم تشییع این دو شهید به همراه سایر شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل، فردا بعد از نماز جمعه در تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین به منظور پاسداشت یاد شهیدان حجت الاسلام تقوی و زارع مراسم یادبودی در شهرهای برخوار و شاهین‌شهر برگزار خواهد شد.
نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه بیان کرد: به زودی گزارش این حادثه تروریستی در مجلس بررسی می‌شود، مجلس شورای اسلامی موضوع را با حساسیت دنبال خواهد کرد و علاوه بر آنچه که بیرون اتفاق افتاده و در این زمینه که آیا عوامل دیگری هم موثر بوده‌اند یا نه بررسی‌های لازم انجام می‌شود و ان‌شالله گزارش آن به مردم شریف و شهید پرور ایران ارائه خواهد شد.
به گزارش تسنیم، در حادثه تروریستی روز گذشته مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید مهدی تقوی مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا و از کارکنان دفتر حسینعلی حاجی دلیگانی و علی جواد زارع مسئول دفتراین نماینده مجلس در تهران به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار