حضور 137 شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

مدیر شرکت نمایشگاه‌های اصفهان گفت: 137 شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی یاراحمدیان در حاشیه افتتاح بیست ‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اصفهان اظهار داشت: بیش از 130 شرکت در این نمایشگاه حاضر هستند و توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند، این نوید را خواهم داد سال آینده نمایشگاه صنعت ساختمان در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیر شرکت نمایشگاه‌های اصفهان افزود: صنعت نمایشگاه‌ها می‌تواند تاب‌آوری اقتصادی را برابر تحریم‌ها افزایش دهد، امروز افتخار داریم میزبان مدیران دیگر نمایشگاه‌های کشوری باشیم تا با برگزاری جلسه موانع موجود در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی را بررسی و بر طرف کنیم.

محسن عسکری، رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان، نیز در این مراسم با بیان این‌که اصفهان در آینده نه چندان دور صاحب یک نمایشگاه استاندار خواهد شد، عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی ملزم به شرکت در چنین نمایشگاه‌هایی است و خوشحال هستیم اکنون نیز میزبان شرکت‌های وابسته به صنعت ساختمان هستیم.

۶۴ درصد درآمد شهرداری اصفهان وابسته به ساخت‌ و ساز است

علی‌رضا نصر نیز در این مراسم گفت: صنعت ساختمان یکی از رشته‌هایی است که همیشه در جامعه و اقتصاد کشور جاری است، تمام مسؤولان باید تلاش کنند که با اعتمادبخشی بیشتر نسبت به مردم اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این‌که حدود 64 درصد درآمد شهرداری اصفهان وابسته به ساخت‌ و ساز است، از همین رو به‌دنبال تسهیل سازی در روند ساخت‌ و ساز هستیم، ادامه داد: یکی از صنایعی که به صورت جدی می‌تواند در خصوص کارآفرینی فعالیت کند، صنعت ساختمان است، در شهر اصفهان حدود 3 میلیون متر مربع پروانه ساخت صادر شده است که نوید دهنده این است که اشتغال در صنعت ساختمان راه خوبی را ادامه می‌دهد.

به گزارش فارس، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان از 18 مهر ماه لغایت 21 مهر ماه از ساعت 16 الی 22 با حضور 137 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار