پایان مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان

چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با معرفی برگزیدگان خواهران نخبه قرآنی رشته حفظ کل و قرائت در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با معرفی برگزیدگان خواهران نخبه قرآنی رشته حفظ کل و قرائت در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان ، دبیر این دوره از مسابقات قرآنی گفت: در روز پایانی این مسابقات در بخش خواهران حفظ کل قرآن کریم عطیه تبیانیان از استان تهران و فاطمه نظری از استان مازندران موفق به کسب رتبه ممتاز، ملیحه طالبیان ، فاطمه شیرازی ، فاطمه زرین‌قلم هر سه از استان تهران و زهرا سلطان‌پور از استان مازندران حائز رتبه عالی شدند.
یحیی قاسمی افزود: همچنین دراین بخش سیده زینب تقوی‌پور از استان گیلان، مریم تقی‌زاده از استان تهران، زهرا محبی از استان اصفهان و هاجر مهرعلیان از استان اصفهان شایسته تقدیر اعلام شدند.
وی گفت: همچنین در بخش قرائت قرآن کریم عاطفه ناصح از استان گیلان، مرضیه میرزایی‌پور از استان خراسان و آذرمان صادقی از استان تهران موفق به کسب رتبه عالی شدند و هانیه فیروزی از استان اردبیل نیز موفق به دریافت رتبه نخست قرائت قرآن شد.
یحیی قاسمی افزود: از مجموع 500 شرکت کننده خواهر و برادر در این مسابقات، 80 نخبه قرآنی به سی وهشتمین مسابقات بین المللی قرآن کریم راه یافتند.
چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 تا 19 مهرماه در دوبخش آقایان و خواهران با حضور 216 خواهر و ۱۳۸ نفر برادر در اصفهان برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار