گشت ارشاد مسئولان از اولویت‌های ستاد امر به معروف است

دبیر ستاد امر به معروف  و نهی از منکر کشور یکی از اولویت‌های اصلی این ستاد را برخورد با مدیران مفسد و احیای گشت ارشاد مسئولان دانست.

گشت ارشاد مسئولان از اولویت‌های ستاد امر به معروف است

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی پس از انتخاب هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم با اعلام برخی مواضع، برخورد با مسئولان متخلف را به عنوان عمده ترین اولویت این ستاد اعلام کرد و گفت: مطابق برنامه های تدوین شده در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یکی از اولویت های اصلی این ستاد برخورد با مدیران مفسد و احیای گشت ارشاد مسئولان است که بدون شک با همکاری و همراهی دولت جدید تقویت خواهد شد.
وی افزود: در همین راستا مشارکت جدی مردم عزیز کشورمان در بحث مطالبه گری از مسئولان بسیار حائز اهمیت است و برنامه های ستاد برای برخورد با مسئولان متخلف بدون همکاری آنها قابل اجرا نخواهد بود.
هاشمی گلپایگانی تاکید کرد: از آحاد مردم ایران دعوت می کنیم که شکایت ها نسبت به هرگونه تخلف و سوء رفتار مسئولان و مدیران کشور را به شعب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور گزارش کنند تا مسئولان مربوطه این شکایت ها را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در هجدهم خرداد در دومین مناظره تلویزیونی گفت: ما گشت ارشاد برای مدیران خواهیم داشت. اگر دولتمردان خوب عمل کنند مردم خوب عمل می کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار