روحانی: دشمنان می‌خواستند ۷ تیر را پایان نظام قرار دهند

رئیس‌جمهور گفت: دشمنان انقلاب می‌خواستند ۷ تیر را پایان نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند و در این فکر بودند که به هر سه قوه با ین توطئه بزرگ ضربه اساسی بزنند.

روحانی: دشمنان می‌خواستند ۷ تیر را پایان نظام قرار دهند

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دانش بنیان، با بیان اینکه با گرامیداشت شهدای هفم تیر، گفت: سال 60 سالی بود که دشمنان انقلاب می‌خواستند 7 تیر را پایان نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند و در این فکر بودند که به هر سه قوه با ین توطئه بزرگ ضربه اساسی بزنند و بعد از آن ساماندهی نظام کار سختی خواهد بود اما دیدیم که خون این عزیزان مثل همه شیدان تاریخ چگونه تحرکات جدید را در جامعه ما بوجود آورد.
وی افزود: ان‌شااله بتوانیم را آن عزیزان را دامه دهیم که بخصوص شهید بهشتی که حقیقتا از اندیشمندانی بود که قبل از سال 40 مسیری را که برای علم و دانش و ساماندهی تشکیلات و نسل پژوهشگر ما بنیان‌گذاری کرد و آن را ادامه داد و امروز هم باید همان مسیر را ادامه دهیم.
رئیس‌جمهو ربا اشاره به پروژه‌های افتتاح شده گفت‌: همه طرح‌هایی که امروز افتتاح شد، ارزشمند بود. اما افتتاح رصد خانه ملی حرکت بزرگی بود که از 20 سال پیش آغاز شده بود و در این دولت به پایان رسید و 70 درصد آن پروژه در دولت دوازدهم انجام گرفت و امروز این رصدخانه را داریم و جز کشورهایی هستیم که از این رصدخانه‌های بزرگ دارند. ان‌شاالله در این زمینه شاهد افتتاح‌های بزرگ باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار