ناظم‌الشریعه: شرایط تورنمنت تایلند را می‌دانستم اما همین را هم نباید از دست بدهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که از شرایط تیم‌های حاضر در تورنمنت تایلند مطلع بوده است، اما نباید همین فرصت را هم از دست داد.

ناظم‌الشریعه: شرایط تورنمنت تایلند را می‌دانستم اما همین را هم نباید از دست بدهیم

سید محمد ناظم‌الشریعه درباره اردوی تیم ملی فوتسال در آکادمی فوتبال ایران، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این هفته قرار بود دیدار دوستانه داشته باشیم، اما با لغو تورنمنت شیراز در تهران اردو زدیم و قرار است بازی درون تیمی برگزار کنیم. در این اردو تلاش می‌کنیم حریفان را شبیه‌سازی و شرایط مسابقه بین‌المللی را بر بازی حاکم کنیم تا 20 روز تمرین کردن، خروجی خوبی داشته باشد. شاید شرایط خوب نباشد، اما مجبوریم این کار را انجام دهیم.
وی درباره حضور تیم‌های ازبکستان، مصر، تاجیکستان، کوزوو، موزامبیک و لیتوانی در تورنمنت تایلند که از آن به‌عنوان جام جهانی کوچک یاد می‌شد، تصریح کرد: بله، این تیم‌ها در تورنمنت شرکت می‌کنند. مشخصاً شرایط سخت است و نمی‌دانیم چه کنیم، اما امیدوارم این تورنمنت تأثیرات مثبتی روی تیم ملی داشته باشد. با توجه به تغییر تاریخ تورنمنت تایلند، قرار شد ما هم در این مسابقات شرکت کنیم و لیگ برتر هم با پنج روز تأخیر آغاز شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد اینکه تمجیدهای بسیاری از تورنمنت تایلند شده بود، اظهار داشت: رفیق ما حسین شمس می‌گفت این مسابقات جام جهانی کوچک است و ناظم‌الشریعه نمی‌رود، حالا بفرمایید بازی دوستانه! من حواسم بود و همان زمان می‌دانستم، اما حالا کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و نباید همین را هم از دست بدهیم. ما از دیدارهای تدارکاتی استقبال می‌کنیم.
ناظم‌الشریعه درباره گلایه برخی باشگاه‌ها از عقد قرارداد بازیکنان در اردوی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: برخی‌ها در رقابت عقب می‌افتند و این صحبت‌ها را می‌کنند. هتل المپیک و آکادمی به یکدیگر نزدیک هستند. بچه‌ها در هتل المپیک، حرف‌های خود را با باشگاه زدند و برگشتند. نماینده گیتی‌پسند یک شب در هتل المپیک با بازیکن مدنظر خود قرارداد بست و رفت. ما در این باره صحبت نمی‌کنیم تا آن را بزرگ نکنیم. مگر کسی در اردوی تیم ملی می‌تواند با بازیکن مذاکره کند؟ آیا شخصیت این بازیکن خراب نمی‌شود؟ باشگاه‌ها برای ضربه زدن به یکدیگر دست به این حربه‌ها (صحبت درباره عقد قرارداد در اردوی تیم ملی) می‌زنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار