کاوه خداشناس: سریال های مناسبتی آدمِ خودش را می‌خواهد

کاوه خداشناس که مدتی قبل با بازی در نقش شهید شهریاری در قاب تلویزیون حاضر شده بود، تجربه ایفای نقش در سریال مناسبتی «برادر» را هم دارد که در حال پخش دوباره از تلویزیون است. او که امیدوار است پس از سریال «صبح آخرین روز» (شهید شهریاری) بتواند بار دیگر با یک سریال خوب مهمان خانه‌های مردم باشد، سریال های مناسبتی مانند «برادر» را دارای ویژگی‌های مثبت و منفی‌ دانست و به توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

کاوه خداشناس: سریال های مناسبتی آدمِ خودش را می‌خواهد

کاوه خداشناس درباره تفاوت سریال‌های مناسبتی نسبت به دیگر مجموعه‌های نمایشی تلویزیون به ایسنا گفت: «بازی در سریال‌های مناسبتی یکسری امتیاز مثبت و منفی را با هم دارد. این سریال‌ها عموما پربیننده هستند و با استقبال مخاطبان مواجه می‌شوند. مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی مثل عید نوروز و ماه رمضان اوقات فراغت بیشتری برای تلویزیون دیدن دارند. از این منظر می‌توانی تقریبا مطمئن باشی که کارت دیده خواهد شد.
او در عین حال خاطرنشان کرد: «مدیریت کارهای مناسبتی که معمولا با عجله هم ساخته می‌شوند، کار آسانی نیست و واقعا آدم خودش را می‌خواهد.»
خداشناس درباره سریال «برادر» که در ماه رمضان سال ۹۵ برای نخستین بار از شبکه دو سیما پخش شد و این روزها از آی فیلم بازپخش می شود، اظهار کرد: آقای جواد افشار (کارگردان) توانسته بود یک محیط پرآرامش و حرفه‌ای را در پشت صحنه ایجاد کند که اثراتش به جلوی دوربین هم منتقل می‌شد. علاوه بر هماهنگی‌ای که میان عوامل سریال وجود داشت، قصه جذاب و مردم پسند این اثر باعث شده بود تا بتواند مسائل مختلف را با هم لحاظ کند و به این ترتیب به یک سریال مناسبتی پربیننده تبدیل شود.
او همچنین کمبود زمان را سخت‌ترین ویژگی‌ کارهای مناسبتی از جمله سریال «برادر» دانست که کیفیت کار را فدای کمیت آن می‌کند و در عین حال یادآور شد: در سریال «برادر» به کار گرفته شدن دقت و وسواس لازم از جانب کارگردان، باعث شد تا همه چیز طبق برنامه پیش برود و در نتیجه کیفیت کار فدای کمیت آن نشود.
او در ادامه با اشاره به جذابیت نقش خود در سریال جواد افشار، در این زمینه توضیح داد: «شهاب یک شخصیت خاکستری بود و همین موضوع برایم خیلی جذابیت داشت. او نه مطلقا سفید بود و نه سیاه.»
به گفته این بازیگر، واقعی بودن شخصیت شهاب در سریال برادر، علت اصلی جذابیت این نقش برایش محسوب می‌شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار