واکنش رئیس پلیس تهران به قطعی برق/ در زمان قطعی تجمعی نداشتیم

رحیمی گفت: در زمان قطعی برق و در بحث ترافیک ساعت‌های طولانی دچار مشکل هستیم، اما اجازه ندادیم که مشکلی در سطح شهر ایجاد شود

واکنش رئیس پلیس تهران به قطعی برق/ در زمان قطعی تجمعی نداشتیم

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه نمایشگاه طرح‌های رعد و کاشف پلیس پایتخت؛ اظهار کرد: امروز دو طرح عملیاتی ویژه را در دو پلیس تخصصی پیشگیری و آگاهی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در طرح رعد ۲۶۰ حکم اجرا و ۷۳۶ سارق دستگیر شدند که تعدادی از این افراد در ۴۵ باند اقدام به سرقت و جرم می‌کردند.
سردار رحیمی با بیان اینکه ۴ هزار ۳۸۴ فقره از اموال شهروندان در طرح رعد کشف شد، گفت: ۱۳۴ خودرو کشف شد و ۷۵۲ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و ۳۸ نفر از محکومان متواری در حاشیه این طرح دستگیر شدند و ارزش مالی اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد تومان بوده است.
وی با اشاره به کشف ۵۰ کیلوگرم از انواع موادمخدر، افزود: ۴۰۵ فشنگ جنگی، ۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق که این مقدار شامل ۵۱ هزار قلم کالا بودند کشف شدند.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در طرح کاشف که توسط پلیس آگاهی اجرا شد، ۲۷۵ سارق سابقه دار و حرفه ای دستگیر شدند، اظهار کرد: این متهمان در قالب ۷۲ باند بودند و در این رابطه ۲ هزار و ۷۳۷ فقره سرقت کشف شد.
وی در واکنش به قطعی برق پایتخت گفت: در بحث ترافیک ساعت های طولانی دچار مشکل هستیم اما اجازه ندادیم که مشکلی در سطح شهر ایجاد شود و نگذاشتیم و در هیچ مقطعی از شهر ترافیک شکل گیرد؛ در زمان قطعی برق همکاران انتظامی ما در کنار ماموران راهنمایی و رانندگی به صورت دستی عمل می‌کنند تا ترافیک شهری روان شود، لذا تعداد تیم های خود را ۲ تا ۳ برابر کردیم، تا فضا برای فعالیت مجرمان و سارقان ایجاد نشود.
وی افزود: اگر به ما اعلام کنند که در چه ساعاتی برق قطع می شود برنامه های خود را به راحتی اجرا خواهیم کرد و در زمان قطعی تجمعی نداشتیم.
وی درباره ممنوعیت فعالیت اصناف و بازاریان در ایام پیک پنجم کرونا، گفت: در دو روز ابتدایی قرمز شدن پایتخت مشکلاتی وجود داشت، اکثر واحدهای صنفی موارد و پروتکل ها را رعایت کردند، از روز گذشته دستور دادیم تا بخش نظارتی اماکن فعال شوند.
سردار رحیمی با اعلام تذکر جدی به تاکسی و پیک‌ها و فروشگاه های اینترنتی،بیان کرد: ارائه اینگونه خدمات باید مورد تایید پلیس اماکن باشد تا برخی از مواقع افراد ناصالح به عنوان کارمند این مراکز وارد این مجموعه ها نشوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار