محمودی : مطرح کردن نقد دردی را دوا نمی کند

کارشناس والیبال پس از انتشار لیست ۱۲ نفره برای حضور در المپیک توکیو گفت: زمان مناسبی برای نقد نیست، همه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا در المپیک نتیجه به دست آید.

محمودی : مطرح کردن نقد دردی را دوا نمی کند

​بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره لیست ۱۲ نفره تیم ملی والیبال در المپیک توکیو گفت: سرمربی تیم ملی تصمیم گیرنده است و بر اساس تجزیه و تحلیل صورت گرفته لیست خود را انتخاب کرده است، هدف مان این است که تیم ملی والیبال در المپیک نمایش خوبی داشته باشد.
وی تاکید کرد: جامعه والیبال و اصحاب رسانه باید از تیم ملی حمایت کنند تا به وضعیت ایده آل خود بازگردد اگر نقدی در راستای کمک به بهبود شرایط تیم ملی وجود دارد مطرح کنند اما اگر این نقدها باعث تشنج و لطمه به روحیه بازیکنان است الان زمان مناسبی برای طرح کردن آن نیست.
کارشناس والیبال ادامه داد: تیم ملی شرایط خوبی در لیگ ملت‌ها نداشت اما رفته رفته وضعیت بازیکنان در حال بهبود است باید به تیم ملی کمک کنیم تا هرروز وضعیت بهتری داشته باشند. کادر فنی در حال رصد کردن است و بهترین تصمیم گیرنده کادر فنی و سرمربی هستند. چرا که مسئولیت نتایج بر عهده آنان و فدراسیون است.
محمودی در پایان تاکید کرد: تنها وظیفه ما در این شرایط این است که تیم ملی را حمایت کنیم به هر حال فقط ۱۲ بازیکن می‌توانند در المپیک حضور داشته باشند و بر این اساس مربی مجبور به تصمیم گیری است شاید نکاتی باشد اما الان زمان مناسبی برای مطرح کردن آنها نیست چرا ک

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار