نویدکیا: فلسفه من بازیسازی از دروازه‌بان و مدافع است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان فلسفه تیمی خود را دلیل گل دریافتی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان می داند.

نویدکیا: فلسفه من بازیسازی از دروازه‌بان و مدافع است

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از مصاف با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای ما بود و درست است که با چهار گل بازی را بردیم ولی دقایق سختی را در بازی سپری کردیم.

وی افزود: در اوایل بازی استرس زیادی به تیم حاکم بود که بعد از گل این استرس تا حد زیادی کاهش یافت و در کل شرایط در نیمه اول خوب پیش رفت و بازی مورد انتظار ما از تیم در زمین اجرا شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نیمه دوم را با شرایط خیلی بدی شروع کردیم و در اوایل نیمه دوم خیلی بد بازی کردیم و صنعت نفت در این دقایق با گرفتن مرکز زمین بازی خیلی خوبی را ارائه کرد

وی ابراز داشت: صعنت نفت در نیمه دوم خیلی خوب فشار آورد و موقعیت‌های نسبتاً خوبی به وجود آوردند تا به گل هم رسیدند و بعد از گل فشار این تیم بیشتر نیز شد که باعث شد تیم ما تحت فشار قرار بگیرد.

نویدکیا تصریح کرد: بعد از گل به دلیل فشار صنعت نفت و پیش روی آنها از فضای پشت مدافعان به خوبی استفاده کردیم و در این خصوص محبی عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی در خصوص گل دریافتی تیم سپاهان گفت: دلم می‌خواهد در تیم من از عقب بازی شود و دروازبان و مدافع بازیسازی کند و ممکن است این اشتباهاتی را در پی داشته باشد و اعتقادی به اشتباه فردی ندارم زیرا اشتباهات تیمی است و وقتی این مدل تیم من است چنین اشتباهاتی ممکن است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه چیزی که از هوادار خواستیم انجام شد، تاکید کرد: من در خواست دارم هوادارن همچنان به خاطر کرونا تجمع نکنند زیرا فوتبال ارزش جان انسان را ندارد ولی باز هم از هواداران ممنونم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار