واکنش حجت‌الاسلام سالک به رقص و پایکوبی در باغ‌بهادران/ درخواست از دادستان اصفهان برای پیگیری موضوع

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با اشاره به مراسمی که شب شهادت امام جواد(ع) در باغ‌بهادران برگزار شده‌است، گفت: از استاندار اصفهان درخواست می‌کنم سریعا شهردار باغ‌بهادران احضار شده و اتفاقات شب گذشته بررسی شود.

واکنش حجت‌الاسلام سالک به رقص و پایکوبی در باغ‌بهادران/ درخواست از دادستان اصفهان برای پیگیری موضوع

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک ، بااشاره به برگزاری مراسم رقص و پایکوبی در شب شهادت حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت: شب گذشته شب شهادت حضرت جوادالائمه(ع) بوده و ایران، کشور مذهبی امام زمان، قرآن، عترت قرآن، ولایت فقیه هست و ضرورت دارد که مسئولین رعایت این مطالب را داشته باشند ولی با کمال تاسف وضعیتی را در باغ‌بهادران اصفهان دیدیم که در مجتمع فرهنگی شهرداری باغ‌بهادران در شب شهادت حضرت جوادالائمه(ع) مراسم پایکوبی و ... برقرار بوده‌است.
وی ادامه داد: این مراسم در مجتمع فرهنگی شهرداری بوده و حتما بدون اجازه شهردار صورت نگرفته‌است و آنقدر وضع خراب بوده که تمام نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی باغ‌بهادران اظهار نگرانی کردند.
عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در ارتباط با احساس مردم و استان مذهبی اصفهان به این قضیه عنوان کرد: این صحیح نیست که در استان مذهبی اصفهان شاهد صحنات نگران‌کننده ضدفرهنگی باشیم و این مطلب نگران‌کننده است.

وی افزود: مردم تاب و تحمل این نوع حرکات ضد اهل‌بیت(ع) را توسط دستگاه مربوطه در پایان دولت دوازدهم ندارند.
سالک با تاکید بر لزوم بررسی این موضوع خاطرنشان کرد: از رئیس دادگستری اصفهان و دادستان باغ‌بهادران درخواست می‌کنیم که سریعا به این موضوع رسیدگی شود.
وی ادامه داد: از استاندار اصفهان نیز درخواست می‌کنم سریعا عوامل یا مسئولان مرتبط باغ‌بهادران احضار شده و موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار