رضایی: چشم امید مردم ایران در المپیک به کشتی است

دارنده مدال‌های نقره المپیک و برنز جهان گفت: با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و دیدن کشتی گیران و مربیان، روحیه گرفتم.

رضایی: چشم امید مردم ایران در المپیک به کشتی است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی، پس از حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از اینکه دوستان با لطف خود از بنده برای حضور در اردوی تیم‌های ملی دعوت کردند، قدردانی می‌کنم.
وی ادامه داد: در درجه اول خودم با حضور در اردوی تیم ملی کشتی و دیدن کشتی گیران و مربیان روحیه گرفتم چرا که محیط خیلی خوب و شادابی فراهم شده و جا دارد به مسئولان فدراسیون در این مورد خسته نباشید بگویم.
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در مورد صحبت‌های خود در بین کشتی گیران گفت: به عنوان یک کشتی گیر قدیمی و یک مربی که سال‌ها با این کشتی گیران کار کرده ام مطالبی را برای آنها عنوان کردم که شاید به درد آنها برای حضور در بازی‌های المپیک بخورد.
وی افزود: در درجه‌ای اول از کشتی گیران خواستم که به مرز خودباوری برسند و موفقیت را در درون خودشان جستجو کنند، چراکه هیچ چیزی از سایر کشتی گیران کم ندارند اما شرط موفقیت این است که خود را باور کنند و به مربیان نیز ایمان داشته باشند.
مدیر فنی اسبق تیم‌های ملی کشتی اظهار داشت: در بازی‌های المپیک حریفان نسبت به رقابت‌های دیگر، با انگیزه تر و آماده‌تر می آیند. به نظر من کشتی گیران ما هم با انگیزه هستند و هم تمرین کرده اند و چیزی از حریفان طراز اول دنیا کم ندارند.
وی ادامه داد: میزان آمادگی کشتی گیران خوب است و سرحال هستند و از اینکه کشتی گیران را در این شرایط می بی نم خوشحال شدم و با ادامه این روند قطعاً موفقیت دور از دسترس نیست.
نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی در مورد فضای خانه‌ی کشتی اظهار داشت: خانه کشتی بسیار عالی بسیار شده و فضای لطیفی را اینجا دیدم. کارهای عمرانی زیادی شده و چه به لحاظ امکانات، شرایط تمرینی، شرایط تهویه و فضای دوستانه‌ای که بر جو اردوها حاکم است همه چیز خوب است و جای تقدیر دارد و به نظرم کار ماندگاری برای کشتی انجام شده است.
وی ادامه داد: امیدوارم از این دست موارد در سراسر کشور برای کشتی داشته باشیم و قطعاً انجام این کار نیاز به همت مدیران کل و هیئت‌های کشتی دارد تا محیط خوب و در شأن ورزشکاران، مانند خانه کشتی داشته باشیم.
این پیشکسوت کشتی در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی قلبی ام موفقیت این کشتی گیران در المپیک است و امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک، به تک تک آنها افتخار کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار