ورمزیار: مطهری یکی از بهترین مهاجمان ایران است

پیشکسوت استقلال درباره بازی با سایپا گفت: برد خوب و شیرینی پیش از دربی بود و تیم سهمیه آسیایی خود را قطعی کرد (پلی آف). مجیدی از ترکیب متفاوتی در این بازی استفاده کرد و بازیکنان انگیزه زیادی داشتند و تلاش خوبی از خود نشان دادند.

ورمزیار: مطهری یکی از بهترین مهاجمان ایران است
صادق ورمزیار در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برد استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: برد خوب و شیرینی پیش از دربی بود و تیم سهمیه آسیایی خود را قطعی کرد. مجیدی از ترکیب متفاوتی در این بازی استفاده کرد و بازیکنان انگیزه زیادی داشتند و تلاش خوبی از خود نشان دادند. این انگیزه در نوع دویدن و جنگیدن بازیکنان مشهود بود و ۳ امتیاز حق استقلال بود. با اینکه زیاد موقعیت خلق نشد، اما زدن ۲ گل و کسب ۳ امتیاز نتیجه خوبی است.
وی در رابطه با دربی جام حذفی که پنج شنبه برگزار خواهد شد گفت: استقلال از نظر مهره یکی از بهترین تیم‌ها را دارد و در بازی دیروز دیدیم همه تلاش کردند و بازیکنان تعویضی هم عملکرد خوبی داشتند. در این چند روز استقلال می‌تواند با تمرکز خوب و آنالیز دقیق رقیب، به پیروزی برسد. نقطه قوت پرسپولیس خط حمله خوب آنهاست و برای مهار آن‌ها باید برنامه‌های دقیقی داشت.
ورمزیار درباره عملکرد خوب ارسلان مطهری در آستانه دربی گفت: سال قبل که دیاباته فیکس بود و ارسلان زیاد بازی نمی‌کرد هم گفتم او یکی از بهترین فوروارد‌های ایران است. از نظر فیزیکی و جنگندگی بسیار خوب عمل می‌کند و ضربه‌های سر مناسبی می‌زند. ارسلان روی زمین هم عالی است و در این ۴۰ سال کمتر فورواردی مانند او به یاد دارم و می‌توان او را با مرتضی کرمانی مقدم مقایسه کرد. او می‌تواند در هر بازی بزرگی قابلیت‌های خودش را نشان دهد.
پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت شیخ دیاباته و میلیچ عنوان کرد: بیشتر این مشکلات از فضای مجازی نشات می‌گیرد. وقتی محمود فکری آنها را کنار گذاشت ما گفتیم این بازیکنان کیفیت بالایی ندارند، اما در فضای مجازی بحث‌هایی شد که خیلی مناسب نبود و این فضا تصمیم گیرنده شده است. مشکل از مجیدی و فکری نیست بلکه خود آنها آماده نبوده اند و با اینکه رزومه خوبی دارند، اما در حال حاضر برای استقلال کارایی ندارند. به جای اینکه ۲ بازیکن خارجی بگیریم بهتر است یک بازیکن باکیفیت مثل جپاروف، جانواریو، تیام و... به خدمت بگیریم که گره گشا باشند.
وی درباره نبرد استقلال با الهلال، در حالی که حریف عربستانی در حال بستن تیمی مقتدر است تصریح کرد: امیدوارم با تغییر دولت نگاه بهتری به نمایندگان ایران شود و استقلال سر و سامان بگیرد. دیدیم با قهرمانی آرژانتین یک ملت خوشحال بودند و با موفقیت استقلال هم عده زیادی از مردم خوشحال خواهند شد و امیدوارم به وضعیت تیم رسیدگی شود.
ورمزیار در پایان در رابطه با آکادمی استقلال خاطرنشان کرد: ابتدا به محمدرضا مهرانپور تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشد، اما با شکایت دیاباته پنجره نقل و انتقالات تیم‌های پایه هم بسته است و با این وضع به نظرم آکادمی را تعطیل کنند بهتر است! من در آکادمی استقلال با اللهیار صیادمنش، مهدی قایدی، زکریا مرادی، سجاد آقایی و... کار کرده‌ام و این تیم ظرفیت‌های بالایی دارد. جذب بازیکن با کیفیت و جمع کردن آن‌ها کار سختی است و در این شرایط سخت‌تر هم می‌شود و نباید انتظار خاصی از این تیم داشت.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار