تماس ۵ هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷ در هفته گذشته
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۱۱۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماسهای واصل شده دو هزار و ۷۰۲ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۳ درصد، ۲۸۰ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۱۰۱ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیامها است؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد.
این گزارش حاکی است ۷۳۱ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز و موارد مرتبط با رفع خطر درختان در حال سقوط به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۱ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهارهزار و ۸۰۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۷۷۴ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به برنامههای فرهنگی، ساعات بازدید از اماکن تفریحی و حمل ونقل عمومی را به شهروندان ارائه کردند.
شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.