عباسی: علیه داوری بازی گل‌گهر شکایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از شکایت از داوران بازی جام حذفی مقابل تیم گل‌گهر خبر داد.

عباسی: علیه داوری بازی گل‌گهر شکایت می‌کنیم
سعید عباسی در گفت‌وگو با میزان، در اعتراض به داوری بازی جام حذفی مقابل تیم گل‌گهر اظهار داشت: روال قانونی کار را پیگیری می‌کنیم. منتظریم ابتدا با هیئت مدیره و منصوریان جلسه بگذاریم و پس از آن موضوع را پیگیری می‌کنیم. از این رو قطعا شکایت را تنظیم می‌کنیم. قرار است در مورد نحوه شکایت و مسائل دیگر اقدام کنیم. از این رو بعد از نهایی شدن کار هر چه اتفاق بیفتد از طریق باشگاه رسماً اعلام می‌شود.
وی با اشاره به این که اعتراضات باید منطقی و اصولی باشد خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم حضور فغانی در فوتبال ایران به دلیل فشاری است که روی داوران ما است. به خاطر دارم فغانی در چند مورد برای تراکتور در آن زمان اشتباه محض داشت. الان هم صحبت ما این است که فشار آنقدر زیاد است که فغانی می‌آید و دیگران تمکین می‌کنند تا بگویند داور از خارج آوردیم. امیدوارم عزیزی خادم به جد دنبال ورود VAR موضوع باشد تا اتفاقات داخل شش قدم و هجده قدم برطرف شود.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد اعتراض برخی بازیکنان به مبلغ قرارداد شان تصریح کرد: مبلغ قرارداد یکی دو مورد را تغییر دادیم البته تعداد بالا نبود. این قرارداد‌ها قبل از حضور من بسته شده بود از این رو این گله بازیکنان را در هیئت مدیره مطرح کردیم و اعضا دست ما را باز گذاشتند تا اجحافی نشده باشد. ما با بررسی عملکردشان سعی کردیم این نقص را جبران کنیم و ذهنیت بد برای بازیکنان به وجود نیاید.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار