ترافیک در برخی محورهای ارتباطی اصفهان سنگین است

جانشین پلیس راه اصفهان گفت: ترافیک در محور اتوبان فرودگاه شهید بهشتی و اطراف اماکن متبرکه این استان پرحجم و سنگین است.

سرهنگ اصغر زارع روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در زمان حاضر با توجه به برپایی راهپیمایی اربعین، ترافیک درون استانی در بیشتر محورهای ارتباطی وجود دارد.

وی اظهارداشت:همچنین ترافیک در کمربندی خمینی شهر هم نیمه سنگین گزارش شده است.

جانشین پلیس راه اصفهان با اشاره به اینکه ترافیک در مسیرهای غربی استان چشمگیر اما روان است به رانندگان توصیه کرد قوانین رانندگی را رعایت کنند و ضمن توجه به عابران پیاده با سرعت مطمئنه برانند.

وی با اشاره به طرح ویژه ترافیکی همزمان با روز اربعین یادآور شد: رانندگان خودروهای سنگین باید به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های امروز که از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب اجرا می‌شود، توجه ویژه داشته باشند.

طرح ویژه ترافیکی ممنوعیت تردد خودروهای سنگین امروز شنبه ۲۷ مهر مصادف با اربعین حسینی در سه راهی فرودگاه(پل شهید دره شوری به سمت فرودگاه) و بالعکس در حال اجراست.

همچنین تردد خودروهای سنگین در اتوبان شهید آقابابایی از پل طیاره به سمت فرودگاه و بالعکس و همچنین بلوار آزادگان خمینی‌ شهر از میدان استقلال به سمت این شهر و چشمه لادُر و بالعکس، در روز یادشده ممنوع است.

زارع خاطرنشان کرد: هموطنانی که از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) بر می‌گردند از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه در اصفهان وجود دارد و این استان با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی خود، به عنوان چهارراهی ترانزیتی، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را در کشور داراست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار